Pastaruoju metu pasipylė nepatenkintų „Small Planet Airlines“ klientų skundai dėl atidėtų skrydžių ir neišmokėtų kompensacijų. Pernai visa „Small Planet Group“ išmokėjo beveik 13 mln. eurų kompensacijų, šiemet pinigų išmokėjimas sulėtėjo dėl, kaip tikino įmonės atstovė, „didelių apkrovų“.
Paprastai kompensacijos yra išmokamos per 20 savaičių, tačiau jokio reglamento, nurodančio, oer kiek laiko klientams turi būti kompensuojama žala, nėra. Todėl yra žmonių, kompensacijų nesulaukiančių dar nuo praėjusių metų gruodžio.
Verslo atstovai sako, kad taip yra dėl orlaivių ir įgulos trūkumo. Ir „Small Planet Airlines“ neva nėra išskirtinė – su tokiomis problemomis susiduria aviacijos sektorius visame pasaulyje.
Šia verslui ir keliautojams aktualia tema 15min studijoje kalbėjome su „Small Planet Airlines“ rinkodaros vadovu Simonu Bartkumi, išgirdome nepatenkintus klientus, telefonu prie diskusijos prisijungė ir Žydrė Gavelienė, Nacionalinės turizmo verslo asociacijos prezidentė.
Kokio dydžio kompensacijos priklauso?
Jeigu nustatoma, kad keleivis turi teisę į kompensaciją, tai ji turėtų būti tokio dydžio:
- 250 eurų visų 1,5 tūkst. km ar mažesnio atstumo skrydžių atveju;
- 400 eurų visų didesnio kaip 1,5 tūkst. km atstumo Bendrijos vidaus skrydžių ir kitų 1,5 tūkst. – 3,5 tūkst. km atstumo skrydžių atveju;
- 600 eurų visų skrydžių, kuriems netaikomas a arba b punktas, atveju.
Daugiau apie savo teises atšaukus ar atidėjus skrydį galite rasti čia.