„Ši sritis labai sparčiai keičiasi“, – konferencijoje kalbėjo T.Balžekas.
Jis, nors žiniasklaidoje dirba jau 10 metų, kasdien į darbą vis tiek eina su entuziazmu.
„Tik išvažiuoji atostogauti kokioms trims savaitėms, grįžti ir, žiūrėk, jau reikia vytis konkurentus“, – kalbėjo T.Balžekas.
Žiniasklaida yra vartojama, pasak jo, dviem būdais:
1) Vartotojas nori viską žinoti greitai, čia ir dabar. Poreikį tenkins išmanieji telefonai ir laikrodžiai.
2) Vartotojas skaito tekstus vėliau. Poreikį tenkins planšetės arba nedideli nešiojamieji kompiuteriai.
Pasak jo, Lietuvos internetinėje žiniasklaidoje yra trys įmonės, kurios veikia pagal tarptautinius standartus, geriausių pavyzdžių ieško užsienyje. Tai – 15min.lt, DELFI ir lrytas.lt.
„15min” generalinio direktoriaus teigimu, žiniasklaida labai daug investuos į tai, kad pažintų savo vartotojus.
„Jam vartojant mūsų turinį, paduosime kitą turinį, kuris yra pagrįstas jo vartojimo ypatumais, pavyzdžiui, geolokacija, kad įsitraukimas būtų kuo didesnis“, – sakė jis.