Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

2021 metais „Girtekos“ pajamos padidėjo daugiau kaip 20 proc.

Nepaisant globalių iššūkių praėjusiais metais, „Girteka Holding“, valdanti didžiausią Europoje nuosavų vilkikų parką, 2021 metais augo – pardavimų pajamos padidėjo daugiau kaip 20 proc. Bendrovė puikiai susitvarkė su pandemijos ir „Brexit“ iššūkiais, su kylančiomis degalų kainomis ir kitais tiekimo grandinės trikdžiais, rašoma „Girtekos“ pranešime spaudai.
Girteka
Girteka / „Girtekos“ nuotr.

Didėjant transporto paslaugų paklausai, grupės transporto veiklos pajamos siekė 1,437 mlrd. eurų, o grynasis pelnas prieš mokesčius – 77,9 mln. eurų.

Nuo įmonės su vienu vilkiku iki pirmaujančios Europoje – vos 26 metai

Praėjusiais metais bendrovė pakeitė savo organizacinę struktūrą, ruošdamasi tolesniam augimui. Daugiausia dėmesio buvo skiriama procesų tobulinimui ir skaitmeninimui, vilkikų parko ir komandos plėtimui, kad būtų galima išlaikyti augimą ir pelningumą. Transporto įmonių valdymas dabar faktiškai priklauso nuo Girteka Holding, UAB. Įvykę grupės struktūros pokyčiai užtikrino tvarų organizacijos vystymąsi.

Edvardas Liachovičius, „Girteka Holding" generalinis direktorius, džiaugiasi vadovaujamos įmonės sėkme ir prisimena jos pradžią: „Prieš 26 metus savo veiklą pradėjome nuo vieno vilkiko ir trijų darbuotojų. Šiandien išaugome ir tapome viena pirmaujančių Europoje transporto įmonių, turinti ne tik didžiausią nuosavų vilkikų parką Europoje, bet ir 23 tūkstančius darbuotojų, be kurių nebūtume pasiekę tokių rezultatų. Švęsdami 25–erių metų įmonės sukaktį, su komanda paskelbėme naują strateginę svajonę – tapti viena iš TOP 10 logistikos bendrovių Europoje. Neabejoju, kad ja tapsime".

Didėjančios sąnaudos tapo ne kliūtimi, o dar ambicingesniais planais

Kaip ir kitos vilkikų bendrovės, „Girteka", pasak jos vadovo, 2021 metais pastebėjo, kad pramonę ypatingai paveikė didėjančios bendros veiklos sąnaudos, vairuotojų trūkumas, infliacija ir ribotos galimybės įsigyti naujų bei naudotų transporto priemonių.

„Nors akivaizdžiausias elementas, kurio kaina per pastaruosius metus padidėjo, yra degalai, kitos veiklos išlaidos taip pat išaugo, pradedant atlyginimais, administracinėmis išlaidomis ir baigiant vilkikų bei puspriekabių remonto kainomis. Visa tai gana stipriai didina spaudimą veiklos rezultatams. Ir nors mūsų sprendimai ne visada buvo lengvi, šiandien, vertindami rezultatus, matome, kad jie buvo teisingi. Galime didžiuotis vieni kitais, kad mums pavyko – tačiau mūsų augimas tuo tikrai nesibaigė. Kaip įmonė turime nemažai ambicingų planų“, – savo komanda tiki įmonės vadovas E. Liachovičius.

2021 m. bendrovė daug laiko skyrė pasiruošimui Europos Komisijos (EK) reguliavimo pokyčiams, kurie ateis šiais metais su Mobilumo paketo reikalavimais.

„Girteka“ nusprendė išplėsti savo veiklą Poznanėje, kaip bazėje, esančioje netoli Vakarų Europos ir Šiaurės šalių. Bendrovei priklausanti įmonė „Thermo-transit“ išplėtė pajėgumus atidarydama naujus terminalus netoli Oslo (Norvegija) ir Padborgo (Danija), kad galėtų teikti geresnes paslaugas savo klientams, dėl to taip pat padidėjo ir pajamos, ir pelningumas.

Svarbiausi bendrovėje buvo ir bus – jos darbuotojai

Siekdama išsaugoti esamus komandos narius ir pritraukti naujų, bendrovė daug investavo į darbuotojų tobulėjimą. Iniciatyva „Vairuotojų akademija“ išlieka „Girtekos" pasididžiavimu. 2021 m. buvo surengta daugiau kaip 60 tūkst. mokymų.

Taip pat bendrovė labai daug investuoja į santykių su darbuotojais sritį ir džiaugiasi, kad tai pasiteisina – tyrimai rodo, jog 70 proc. dabartinių kolegų rekomenduoja savo draugams ir giminaičiams dirbti įmonėje.

2021 m. “Girteka” pasirengė ir 2022 m. pradžioje didžioji dalis „Girtekos“ administracijos padalinių darbuotojų persikėlė į naują skandinaviškos stilistikos su gyvų augalų erdvėmis biurą Vilniuje, pavadintą „Girteka Park“, užimantį 14 tūkst. kv. m plotą.

Būdama atsakinga įmonė, „Girteka" supranta savo kasdienę atsakomybę prieš klientus, kolegas, partnerius, akcininkus ir bendruomenes. Bendrovė, siekdama tapti pirmu pasirinkimu šioms penkioms mums svarbioms grupėms, vykdo daugybę iniciatyvų.

Planuose – skaitmenizuota logistika ir penktadalis krovinių, vežamu intermodaliniu transportu

Paskutiniais metais „Girteka“ intermodalinis geležinkelių tinklas augo, taip sumažindamas kelių transporto CO2 taršą. 2021 metais, palyginus su 2020 m., bendrovė daugiau nei dvigubai padidino vežamų pilnų krovinių (FTL) kiekį intermodaliniu transportu, kas sudaro 5 proc. visų pervežamų krovinių. Per metus tai leido sutaupyti net 14,4 mln. kg CO2.

Bendrovės tikslas – iki 2025 m. net 20 proc. visų pervežimų atlikti naudojantis intermodaliniu tinklu.

Daugiau nei prieš metus „Girteka" taip pat pradėjo įgyvendinti ambicingą verslo plėtros viziją ir siekia iki 2025 m. visiškai suskaitmeninti savo verslą ir operacijas, pasitelkiant SAP verslo technologijų platformą. Šiuo žingsniu siekiame padidinti savo verslo produktyvumą ir supaprastinti vidinius procesus, taip paklodami pamatus geriausiai transportavimo valdymo kokybei.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Testas.14 klausimų apie Kauną – ar pavyks teisingai atsakyti bent į dešimt?
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs