„Nišiniai arba teminiai leidiniai visame pasaulyje išgyvena atgimimą. Natūralu, kad mes, žurnalų kūrėjai, į tai reaguojame. Pandemija, uždaras gyvenimas išryškino mūsų savitumą, individualų požiūrį į gyvenimą ir pasaulį, todėl klasikiniai moteriški mėnraščiai nebepajėgūs apibendrinti visas moteris dominančias aktualijas. Atrodo, tokių leidinių misija po truputį baigiasi. Tuo tarpu specialiuosiuose leidiniuose turime galimybę plačiau aptarti siauresnes, bet skaitytojus intriguojančias temas“, – sako Gitana Bukauskienė, žurnalų „Žmonės“ ir „Laimė“ vyr. redaktorė.
Skaitytojai palankiai įvertino ligšiolinius didžiuosius leidinius, išleistus per pastaruosius dvejus metus – „Žmonės. Išėję per anksti“ ir „Žmonės. Didieji meistrai“. 2022 metais didieji teminiai leidiniai skaitytojus pasieks pavasarį ir vasarą.
Tuo tarpu paskutinis žurnalo „Laimės“ numeris pasirodys lapkričio 20 d. Visi esami žurnalo „Laimės“ prenumeratoriai lapkričio mėnesį sulauks asmeninių skambučių su detalia informacija dėl savo prenumeratos arba gali parašyti patys el. paštu info@prenumerata.lt.
Kaip pažymi žurnalui „Laimė“ daugiau nei du dešimtmečius vadovavusi G.Bukauskienė, žurnalas „Žmonės“ greta savo tradicinių temų, tęs ir dar labiau stiprins tą turinio dalį, kuria garsėjo „Laimė“, visų pirma – mada ir grožis.
„Ką besakytumėm, žmonės nori būti gražūs ir madingi. Tik dairosi dabar ne į tobulus modelius, o į herojus, tokius pat, kaip ir jie. Su privalumais ir trūkumais. Taip jau nutiko, kad žurnalas „Žmonės“ tapo tarsi veidrodis, tiksliau švelnus būdas pasitikrinti, ar su tavo įvaizdžiu viskas gerai. Todėl patenkinti šį poreikį – vienas iš mados ir grožio temų tikslų. Kol dar nevaikštom nuogi“, – sako G.Bukauskienė.
Kiekvieną savaitę žurnalas „Žmonės“ pasiekia 170 tūkst. skaitytojų auditoriją, rodo tyrimų bendrovės „Kantar“ duomenys.
Žurnalą „Žmonės“ leidžia UAB „Media bitės“, kuriai taip pat priklauso žurnalai „Žmonės. Legendos“ ir „Ji“, taip pat naujienų portalas „zmones.lt“ ir mobilioji programėlė „Žmonės“.
Kaip skelbta anksčiau, UAB „Media bitės“ ir jos antrinė įmonė UAB „Medipresa“ jungiasi su UAB „BNS“ bei UAB „15min“ ir veiks „15min group“ vardu.