25 metai tikrų istorijų: žurnalas „Žmonės“ jubiliejų minės visus metus

Žurnalas šį sausį pradeda 25-uosius savo gyvavimo metus. Besikeičiant pasauliui ir medijoms, „Žmonės“ išliko ištikimas tikroms istorijoms. „Smagu, kad „Žmonės“ šiandien yra tapę tokia pat legenda kaip tais pačiais 2000-aisiais pasirodęs mobilusis „Nokia 3310“. Dar smagiau, kad, nepaisant to, jog „Nokia 3310“ gali atlaikyti krytį nuo dangoraižio stogo, iš jųdviejų būtent žurnalas atlaikė išbandymą laiku. Argi tai ne pakankama priežastis gimtadienį švęsti visus metus?“ – sako „Žmonės“ vyr. redaktorė Dovilė Lebrikaitė.
ŽMONĖS / Iliustracija
ŽMONĖS / Iliustracija

Šį ketvirtadienį pasirodęs žurnalas „Žmonės“ pristatė jubiliejinį logotipą ir proginę prekės ženklo žinutę „25 metai tikrų istorijų“.

Žurnalas ŽMONĖS
Žurnalas ŽMONĖS

„Per 25 metus žurnalas daugeliui jūsų tapo ištikimu ketvirtadienio kompanionu, leidžiančiu pamiršti rūpesčius bei nerti į įtraukiančias ir, svarbiausia, tikras istorijas. Kartu su puslapių herojais ieškoti atsakymų, mokytis, juoktis ir braukti ašaras. O paskui prie puodelio kavos su kolegomis visa tai aptarti“, – kuo žurnalas „Žmonės“ išskirtinis pasakoja D.Lebrikaitė.

Pasak D.Lebrikaitės, žurnalas „Žmonės“ liks ištikimas geroms tikroms istorijoms, tačiau skaitytojus stebins ir turinio naujienomis: „Nauja rubrika „Gyvenu sveikai“ kvies pasisemti patarimų iš sveikai gyvenančių garsių žmonių. Dažniau pakviesime susipažinti su jaunaisiais menininkais. Dėmesio centre išliks pažeidžiamų grupių žmonės. Juk pagrindinis „Žmonės“ pažadas nesikeičia – visi mes žmonės.“

Šiais metais „Žmonės“ pristatys ir kelis proginius numerius, tarp jų – tvarumo, emocinės sveikatos ir ilgaamžiškumo temomis.

O saldžiausią vyšnią ant torto „Žmonės“ ruošia rudeniui, kuomet ir minimas tikrasis žurnalo gimtadienis. „Proga švęsti tikrai yra, ir mes tai būtinai padarysime!“ – sako D.Lebrikaitė.

Dovilė Lebrikaitė
Dovilė Lebrikaitė

Spauda išgyvena renesansą

Pirmasis „Žmonės“ numeris pasirodė 2000 m. lapkritį – pirmuoju tuometinio mėnraščio viršelio herojumi tapo Aras Vėberis. 2001 m. pavasarį „Žmonės“ tapo dvisavaitiniu leidiniu, o dar po trejų, 2004-ųjų rugpjūtį, pradėtas leisti kaip savaitraštis.

Šiandien „Žmonės“ leidžiami 50 tūkst. tiražu, o kiekvieną savaitę jį skaito apie 250 tūkst. žmonių, rodo „Kantar“ vidutinės skaitytojų auditorijos duomenys.

Kaip praėjusį rudenį surengtuose „Spaudos pusryčiuose“ pažymėjo rinkodaros strategas Domantas Gailius, spauda visame pasaulyje išgyvena renesansą. Skaitytojams spaudos leidiniai tampa alternatyva skaitmeniniam turiniui – tarsi atokvėpis nuo internetinio triukšmo. Tokią mediją itin vertina skaitytojai ir reklamos užsakovai, norintys išreikšti save per vertingą, kokybišką turinį.

Kaip pažymėjo D.Gailius, spauda turi savitą vertę dėl aukšto patikimumo. Tyrimai rodo, kad iš visų žiniasklaidos priemonių žmonės labiausiai pasitiki spaudoje publikuojamu turiniu ir reklama.

Žurnalas „Žmonės“ priklauso lietuviško kapitalo „15min grupei“, kuri taip pat valdo naujienų portalą 15min, radijo stotis, „M-1“, „M-1 Plius“, „Lietus“, „M-1 Dance“, „Laluna“, žurnalus , „Ji“, „Legendos“, naujienų agentūrą BNS, reklamos agentūrą „Reklamos ekspertai“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Aukščiausios klasės kavos aparatai: ar verta į juos investuoti?
Reklama
Įspūdingi baldai šiuolaikinei svetainei: TOP 5 pasirinkimai