Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
02 04

„300 mln. prekių“ siūlančios platformos klientai piktinasi – užsakymai vėluoja, pinigai negrąžinami

Pardavimo platforma zuza.lt sulaukė klientų nemalonės ir atsidūrė Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnybos akiratyje. Institucija informuoja sulaukusi 25 vartotojų skundų, o didžiosios dalies jų taikiai nepavyko išspręsti. Įmonės savininkai VVTAT gerai žinomi – iš jų valdytos platformos srotas24.lt pirkę klientai, instituciją per keletą metų yra užvertę šūsnimi skundų.
Zuza.lt
Zuza.lt / Ekrano nuotr. ir 123rf.com

Su 15min susisiekęs Martynas pasakojo, kad iš platformos zuza.lt lapkričio viduryje pirko indaują. Pristatymo data buvo keliskart koreguota, o galiausiai, gruodžio 8 d., anot pirkėjo, buvo pristatytas ne visas komplektas, o tik dalis užsakymo.

„Išpakavus supratome, jog trūksta baldo dalių ir tai yra tik viena iš trijų palečių“, – nurodė jis.

Likusią užsakymo dalį šeima gavo dar po savaitės, tačiau pilno užsakyto baldo iš gautų siuntinių taip ir nesurinko. Vyras teigė, kad mėgino susisiekti su įmonės atstovais – tiek skambučiais, tiek elektroniniu paštu.

„Šešis kartus žadėta perskambinti išsiaiškinus situaciją, tačiau nesulaukėm nė karto. Praradome daug laiko, baldo reikėjo prieš didžiąsias metų šventes, patyrėme nepatogumų ir nemalonių potyrių“, – nurodo vyras, iki šiol neatgaunantis pinigų. Už prekę sumokėta apie 400 eurų.

Tokių kaip Martynas – ne vienas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„ID Vilnius“ – Vilniaus miesto technologijų kompetencijų centro link
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais