Su 15min susisiekęs Martynas pasakojo, kad iš platformos zuza.lt lapkričio viduryje pirko indaują. Pristatymo data buvo keliskart koreguota, o galiausiai, gruodžio 8 d., anot pirkėjo, buvo pristatytas ne visas komplektas, o tik dalis užsakymo.
„Išpakavus supratome, jog trūksta baldo dalių ir tai yra tik viena iš trijų palečių“, – nurodė jis.
Likusią užsakymo dalį šeima gavo dar po savaitės, tačiau pilno užsakyto baldo iš gautų siuntinių taip ir nesurinko. Vyras teigė, kad mėgino susisiekti su įmonės atstovais – tiek skambučiais, tiek elektroniniu paštu.
„Šešis kartus žadėta perskambinti išsiaiškinus situaciją, tačiau nesulaukėm nė karto. Praradome daug laiko, baldo reikėjo prieš didžiąsias metų šventes, patyrėme nepatogumų ir nemalonių potyrių“, – nurodo vyras, iki šiol neatgaunantis pinigų. Už prekę sumokėta apie 400 eurų.
Tokių kaip Martynas – ne vienas.