06 26

350 darbuotojų Visagine gelbsti gyvybes: įdarbintų dar daugiau, tačiau laukia savivaldybių apsisprendimo

Visagine įsikūręs tarptautinės kompanijos „Intersurgical“ padalinys, galima sakyti, jau išgelbėjo ne vieną gyvybę. Medicininius kvėpavimo komponentus gaminanti įmonė čia dirba ketvirtus metus ir dar siekia plėstis. Vis tik norai su realybe ne visai sutampa – kaip ir visoje Lietuvoje, taip ir Visagine įmonės susiduria su darbuotojų trūkumu. Tačiau žinant iššūkius, kuriuos reikia išspręsti, galima sugalvoti ir priemones jiems įveikti.
350 darbuotojų Visagine gelbsti gyvybes: įdarbintų dar daugiau, tačiau laukia savivaldybių apsisprendimo
„Intersurgical“ / 15min montažas

Su 15min kalbėjęs Visagino padalinio vadovas Renaldas Kupstys į ateitį žvelgia optimistiškai – gamykla statyta orientuojantis į plėtrą ir dabartiniai tušti gamybai numatyti plotai yra ne apsiskaičiavimo, o atvirkščiai, tikėjimo Visagino potencialu pavyzdys.

Tačiau gamyklos vadovas pabrėžia – be aplinkinių savivaldybių bendradarbiavimo gamybinis verslas mieste vėliau gali pradėti stagnuoti.

Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr./„Intersurgical“ gamykla Visagine
Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr./„Intersurgical“ gamykla Visagine

„Pabradės efekto“ kol kas nėra

Nors „Intersurgical“ Lietuvoje veikia jau 30 metų, jos pavadinimas Lietuvoje garsiau skamba pastaruosius keliolika metų – ypač po to, kai įmonės vadovas Sigitas Žvirblis 2009 m. gavo žurnalo „Veidas“ metų vadovo apdovanojimą.

Apie šios įmonės įtaką Pabradei sklando legendos: į nedidelį miestą atsikėlusi užsienio kapitalo kompanija mokėjo didesnius atlyginimus, kvietėsi specialistus iš kitų miestų. Taip Pabradė tapo miestu, kur nereikalingo gyvenamojo būsto beveik nėra – išsinuomoti butą šiandien čia sudėtinga.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis