4 reklamos tendencijos ir prognozės 2023 metams

Prekių ženklų vadovai supranta, kaip svarbu neatsilikti nuo tendencijų ir nuolat ieškoti galimybių, kad išliktų dėmesio centre. Apžvelgsime 4 jau dabar didesnį vartotojų dėmesį prikaustančius reklamos būdus, apie kuriuos išgirsite ir tarptautiniame kūrybiškumo festivalyje „Kanų liūtai“.
Burger King
„Burger King“ kompanija nuolat kuria inovacijas, ieškodama naujų reklamos būdų,

Geimifikacija

Reklamos, į kurias integruojamas žaidimas, gali būti puikus būdas padidinti prekės ženklo žinomumą, paskatinti klientų įsitraukimą ir pritraukti daugiau pardavimų.

Skirtingai nuo tradicinių, tokios interaktyvios reklamos pritraukia didesnių pajamų vartotojus.

Viena pirmųjų kompanijų, išbandžiusių tokį reklamos būdą, – amerikiečių greito maisto restoranų tinklas „Burger King“, kuris 2017 m. sukūrė žaidimą ir integravo jį į savo programėlę. Jau po poros savaičių jis buvo išbandytas daugiau kaip 300 000 kartų, o reklamos paspaudimų rodiklis siekė 40,25 proc.

Tokio pobūdžio reklamos sujungia istoriją, žaidimą, edukaciją ir raginimą veikti.

Audioreklamos

Audioturinys pastaraisiais metais labai išpopuliarėjo, todėl vis daugiau prekės ženklų įtraukia audioreklamas į savo rinkodaros strategijas.

Audioreklama patraukia ir išlaiko auditorijos dėmesį, nes padeda užmegzti tvirtą emocinį ryšį su klausytojais.

Tokios reklamos gali padėti prekių ženklams susisieti su tiksline auditorija tinkamu laiku, naudojant, tarkime, specialių pasiūlymų teikimą realiuoju laiku ir dirbtinio intelekto (AI) technologijas. Gerai parinktas balsas ir reklamos turinys gali prisidėti prie įsimintino ir veiksmingo įspūdžio.

Daugiau papildytos realybės

Papildyta realybė išmaniojo telefono kameros vaizdą integruoja į skaitmeninės grafikos elementus.

Pastaruoju met papildytos realybės sprendimai plečiasi į daugelį sričių, nes tai naujas būdas patraukti potencialių klientų dėmesį.

Kitas vertus, papildytos realybės prisijaukinimas gali užtrukti, nes reikia daugiau laiko suprasti, kaip veikia ši technologija ir kaip ją tinkamai „įdarbinti“ prekės ženklo tikslams.

Į reklamą integruojama papildyta realybė gali būti pritaikyta konkrečioms tikslinėms auditorijoms. Pavyzdžiui, kosmetikos prekės ženklas gali sukurti reklamą, leidžiančią potencialiems klientams išbandyti įvairių atspalvių makiažą.

Interaktyvios reklamjuostės

Skirtingai nuo tradicinių reklamjuosčių, interaktyvios reklamjuostės kuriamos naudojant HTML5.

Tokios reklamjuostės suteikia daugiau lankstumo ir kūrybiškumo, nes tokia reklama apima vaizdo ir audioįrašus, žaidimus, judesius ir kitus interaktyvius elementus, kurie gali sudominti vartotoją ir padėti pagerinti prekės ženklo matomumą. Jie taip pat gali būti integruoti į skirtingus reklamų formatus.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis