L.Pakalniškio nuomone, pasikeistas paveiksliukas socialiniuose tinkluose ar įvairūs plakatai turėtų būti vertinami kaip palaikymas, o ne reklaminis triukas.
„Tai yra pozicijos išsakymas ir visi tokie dalykai yra sveikintini. Žmonės nebijo, įmonės, prekių ženklai nebijo išsakyti savo nuomonę ir paremti teisingumą“, – 15min tvirtino jis.
Tačiau L.Pakalniškio teigimu, svarbu, kad sutaptų kompanijų deklaracijos ir reali tolerancija.
„Stipriausi žingsniai yra ne tai, ką tu teigi, o kaip elgiesi. Jeigu darbuotojams sudarytos vienodos sąlygos nepriklausomai nuo jų pažiūrų ar seksualinės orientacijos, tas ir yra svarbiausia. Tai yra tiesiog pasiviešinimas, pozicijos parodymas, o tie pirmieji veiksmai yra svarbesni“, – kalbėjo jis.
15min pateikia šešias įmones, kurios viešai išreiškė palaikymą LGBT bendruomenei.
„Douglas LT“
Kosmetikos ir parfumerijos mažmeninės prekybos tinklas nurodo, kad savo paramą LGBTQI+ bendruomenei išreiškia ne tik gražiais plakatais ar spalvą pakeitusiu logotipu. Anot įmonės pirkimų ir marketingo skyriaus vadovės Mildos Norkūnaitės, šiais metais penki kompanijos darbuotojai iš Nyderlandų, Ispanijos ir Vokietijos dalijasi patirtimis ir asmenine kelione savęs pažinimo link bei patarimais LGBTQI+ bendruomenės sąjungininkams ir pačios bendruomenės nariams.