Nepaisant socialinio tinklo populiarumo, įmonės ir prekės ženklai dar tik kuria savo „Instagram“ strategijas. Kuo daugiau vartotojų prisijungia prie „Instagram“, tuo daugiau atsiranda statistikos, galinčios pagrįsti vieną ar kitą verslo strategiją.
Prdaily.com pateikia penkis patarimus, ką reikia daryti, norint sėkmingai išnaudoti „Instagram“.
1. Būkite aktyvūs. Iš 100 geriausių prekės ženklų 86 yra aktyvūs „Instagram“. 73 proc. jų pasidalija viena nuotrauka ar video medžiaga per savaitę. Tiesa, tikri socialinio tinklalapio čempionai (pavyzdžiui, „Nike“ su 7,3 mln. sekėjų) kažkuo pasidalija bent kartą per dieną.
2. Būkite konkretūs. „Instagram“ aktyvūs prekės ženklai skelbia įrašus, kurių ženklų vidurkis yra 138. jeigu įpratote rašyti trumpas „Twitter“ žinutes, tai ir „Instagram“ neapkraukite ilgesniu turiniu.
3. Dalinkitės meile. „Instagram“ įrašai, kuriuose yra pažymėti („užtaginti“) kiti socialinio tinklalapio vartotojai, vartotojų įsitraukimą padidina 56 proc.
4. Naudokite grotažymes, bet neišprotėkite. Įrašai su viena ar daugiau grotažymių padidina vartotojų įsitraukimą vidutiniškai 12,6 proc.
5. Galvokite apie vietą. Daug žmonių ir prekės ženklų nepasižymi savo vietos. Ir veltui – įrašai su nurodyta buvimo vieta įsitraukimą padidina 79 proc.
Žurnalistai naudoja „Instagram“ nuotraukas, įkeldami jų nuorodas į savo straipsnius, todėl naudotis tuo verta.