„Siekdama kuo greičiau darbuotojams suteikti žadėtas transporto priemones, bendrovė laikinai išnuomojo mažai naudotus automobilius – per tą laiką, kol mobilieji laiškininkai jais važinės ir dirbs kasdienį darbą, baigsime derinti sutartis ir jiems pristatysime visiškai naujas transporto priemones. Planuojame, kad tai įvyks 2020-ųjų metų pirmąjį ketvirtį. Darbo priemonių modernizavimas ir darbuotojų darbo sąlygų gerinimas – viena pagrindinių sričių, į kurią Lietuvos paštas yra numatęs ilgalaikes investicijas, tačiau ne mažesnis dėmesys bus skiriamas ir mūsų klientų patirčių gerinimui, todėl šiemet laukia ir daugiau įgyvendintų projektų“, – sako Lietuvos pašto Tinklo vadovas Jonas Sadauskas.
Mobiliesiems laiškininkams šiame etape paskirti automobiliai pritaikyti saugiai važinėti regioniniais bei kaimo keliais ir yra talpūs – pritaikyti dideliems siuntų ir darbo priemonių kiekiams, be to, automobiliui sugedus, techninę pagalbą laiškininkai gaus bet kuriuo paros metu. Mobilių laiškininkų automobiliai bus pažymėti Lietuvos pašto lipduku, kad gyventojams būtų lengviau juos identifikuoti.
Tai – ne pirmas Lietuvos pašto darbuotojų darbo sąlygų gerinimo etapas šiais metais: du kartus bendrovės sąskaita keltas atlyginimas mažiausiai uždirbantiems darbuotojams (jis buvo keltas ir 2018 m. rugpjūčio mėn.), vidutinių ir mažų miestelių pėstiesiems laiškininkams jau išdalinti 92 elektriniai dviračiai, dar 59 bus išdalinti birželio pradžioje, likę 55 – birželio pabaigoje-liepos pradžioje.
Be to, modernizuojant pašto tinklą, atnaujinami pašto skyriai, laiškininkai regionuose ir didžiuosiuose miestuose dirba išmaniosiomis planšetėmis, 2021 m. planuojamas įrengti pagrindinis, visiškai automatizuotas Vilniaus siuntų ir laiškų skirstymo centras, kuris pagerins pašto darbuotojų darbo sąlygas ir gerokai sutrumpins logistikos grandinę bei automatizuos daugumą procesų, tad siuntos kelias iki jos gavėjo labai pagreitės.