A.Armonaitė lankysis viename didžiausių JAV investuotojų Lietuvoje - „Thermo Fisher Scientific“

Ekonomikos ir inovacijų ministrė Aušrinė Armonaitė ketvirtadienį lankysis vienoje didžiausių JAV investuotojų Lietuvoje – bendrovėje „Thermo Fisher Scientific“. Ministrė susitiks su įmonės vadovybe, aptars veiklos rezultatus ir ateities planus, rašoma Ekonomikos ir inovacijų ministerijos pranešime spaudai.
Aušrinė Armonaitė
Aušrinė Armonaitė / Irmanto Gelūno / BNS nuotr.

„Tai yra vienas didžiausių privačių mokslinių tyrimų ir eksperimentinės plėtros centrų Baltijos regione, kuriame yra sukurta beveik 1600 gerai apmokamų darbo vietų. Centre dirba apie 140 tyrėjų, kurie sėkmingai prisideda prie Lietuvos gyvybės mokslų sektoriaus augimo. Siekiant sukurti daugiau galimybių Lietuvos gyventojams ir ekonomikos augimui, norime užtikrinti tolesnį bendradarbiavimą ir išgirsti centro poreikius tolesnei jo plėtrai“, – teigia ekonomikos ir inovacijų ministrė.

„Thermo Fisher Scientific" yra JAV mokslinių prietaisų, reagentų ir eksploatacinių medžiagų bei programinės įrangos paslaugų tiekėja. Daugiau nei 600 padalinių yra įsikūrę Amerikoje, Azijos, Karibų jūros ir Ramiojo vandenyno regione bei Europos, Artimųjų Rytų ir Afrikos regione, įskaitant Lietuvą.

„Thermo Fisher Scientific“ pastaraisiais metais buvo viena sparčiausiai Lietuvoje augusių bendrovių ir didžiausia pelno mokesčio mokėtoja šalyje. Praėjusiais metais jos pajamos siekė apie 1,5 mlrd. eurų, o metais anksčiau – apie 2 mlrd. eurų.

2011–2012 m. „Thermo Fisher Scientific“ investavo 13 mln. JAV dolerių, kad prie esamo objekto Lietuvoje papildomai pridėtų 10 tūkst. kvadratinių metrų, kurie naudojami moksliniams tyrimams ir plėtrai, gamybai, sandėliavimui ir kitoms funkcijoms, kartu padidinant Vilniaus molekulinės biologijos kompetencijos centro galimybes.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis