A.Armonaitė pakvietė „SpaceX“ plėsti veiklą Lietuvoje

Ekonomikos ir inovacijų ministrė (EIMIN) Aušrinė Armonaitė pirmojo kosmoso pramonės renginio „Vilnius Space Days“ metu susitiko su JAV kosmoso bendrovės „SpaceX“ atstovais ir pakvietė JAV įmonę plėsti savo veiklą mūsų šalyje – atlikti mokslinius tyrimus ir plėtoti technologijas Lietuvoje. Prieš dvejus metus įmonė įsteigė „Starlink“ padalinį Lietuvoje ir teikia plačiajuosčio palydovinio interneto paslaugas, rašoma EIMIN pranešime spaudai.
Susitikimas su SpaceX
Susitikimas su SpaceX / EIMIN nuotr.

„Lietuvos kosmoso pramonė auga – stipriname šalies mokslinį ir technologinį potencialą šiame sektoriuje, investuojame į plėtrą, o aktyvi pasaulinių kosmoso įmonių, tokių kaip „SpaceX“, veikla mūsų šalyje duotų teigiamą postūmį visai ekosistemai ir paskatintų inovacijas“, – sako ministrė A.Armonaitė.

Susitikimo metu buvo aptartos galimos bendradarbiavimo sritys, kaip palydovų technologijų, optikos, lazerių technologijų kūrimo, taip pat buvo kalbama apie kosmoso pramonės perspektyvas ir inovacijų skatinimą.

Praėjusiais metais Ekonomikos ir inovacijų ministerija pristatė Lietuvos kosmoso sektoriaus plėtros koncepciją. Lietuva siekia tapti konkurencingų kosminių paslaugų teikėja ir kurti pažangiais moksliniais tyrimais paremtus sprendimus ir technologijas.

Šalies mokslo institucijos ir kosmoso srityje veikiančios įmonės aktyviai dalyvauja Europos kosmoso agentūros (EKA) ir kitose tarptautinėse programose, o nuo praėjusių metų Lietuvoje veikia EKA verslo inkubatorius („ESA BIC Lietuva“), kurio tikslas – padėti augti perspektyviems šalies kosmoso startuoliams. Per artimiausius metus inkubatorius turėtų atrinkti ir paremti 20 startuolių, o jų idėjas padėti išplėtoti į aukštą pridėtinę vertę kuriančius kosmoso verslus.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis