Ši suma 14,9 proc. karto viršija padalinio metinį pelną, neatskaičius palūkanų, mokesčių, nusidėvėjimo ir amortizacijos (EBITDA), pažymima „AB InBev“ penktadienį paskelbtame pranešime.
Sandorį tikimasi užbaigti 2020 metų pirmąjį ketvirtį.
Pagal susitarimo sąlygas „Asahi“ taip pat įsigis „AB InBev“ prekių ženklų produktų platinimo Australijoje teises.
Gautas įplaukas „AB InBev“ panaudos savo įsiskolinimų, kurios po konkurentės „SABMiller“ įsigijimo 2016 metų pabaigoje viršija 100 mlrd. JAV dolerių, mažinimui.
„AB InBev“ vadovas Carlosas Brito taip pat pareiškė, jog bendrovė vis dar svarsto galimybę surengti pradinį viešą savo Azijos verslo „Budweiser APAC“ akcijų platinimą (IPO), jeigu jo akcijos bus tinkamai įvertintos.
Šio padalinio IPO „dėl įvairių veiksnių, įskaitant padėtį rinkoje,“ praėjusią savaitę buvo atšauktas.
Toks sprendimas, pasak žiniasklaidos, iš dalies buvo priimtas dėl silpnos padalinio akcijų paklausos tarp stambių ilgalaikių JAV investuotojų.