AB “Premia KPC”, viena iš dviejų pagrindinių Lietuvos ledų prekybos įmonių, užimanti 20% šalies ledų rinkos, šią karštą vasarą pasiekė kelis pardavimų rekordus. „Šiuo metu visos įmonės gamybos linijos dirba aukščiausiu pajėgumu. Siekdami patenkinti šalies rinkos poreikį kasdien gaminame po 40 tonų ledų, visos pastangos sutelktos į gamybą bei pardavimus“, – teigė įmonės generalinis direktorius Alvydas Malakauskas.
„Džiaugiamės, jog lietuviai vis labiau ima vertinti kokybiškus ledus, kuriuos sukūrėme atsižvelgdami išskirtinai į mūsų šalies vartotojų skonį. Tai padėjo mums pateikti rinkai daugiau įdomių ir kokybiškų naujienų. Šią vasarą ypač gerus rezultatus parodė ir populiariausia tapo prekių ženklo „Klasika“ produkcija – gerai žinomi daugelio pamėgti 13% riebumo ledai, pagaminti iš natūralios grietinėlės, todėl yra švelnios tekstūros ir gaivinančio skonio“ , – pridūrė Malakauskas.
Lietuvoje kiekvienas gyventojas vidutiniškai suvartoja 5 litrus valgomųjų ledų per metus, o ledų rinka šalyje labai sezoniška. Ledų vartojimas vasaros ir žiemos metu gali skirtis apie 5 kartus.