Kiek daugiau nei 5 proc. – iki 19,8 mln. EUR – didėjo ir „Adform“ investicijos į technologijų ir produkto vystymo padalinį Lietuvoje, kuris ir toliau išlieka pagrindiniu talentų centru įmonės struktūroje.
Tuo tarpu įmonės uždirbtas pelnas 2022 m. siekė 21,7 mln. EUR ir buvo 4 proc. mažesnis, nei 2021 m. Anot įmonės, tai daugiausiai lėmė investicijų padidinimas.
„Adtech“ sektoriuje veikianti „Adform“ kuria programinės įrangos sistemas ir produktus, skirtus skaitmeninei reklamai automatizuoti ir valdyti. Lietuvoje „Adform“ užima didžiausią skaitmeninės reklamos valdymo platformų rinkos dalį.
Nors pagrindinė „Adform" būstinė yra Kopenhagoje, o įmonė veiklą vykdo 24-iose šalyse, daugiau nei pusė visų „Adform“ darbuotojų, apie 370, dirba Lietuvoje, biuruose Vilniuje ir Kaune, o įmonės padalinys Lietuvoje išlieka didžiausiu ir svarbiausiu talentų ir produktų vystymo centru.
„Nuo 2006 metų, kai „Adform“ pradėjo vykdyti veiklą Lietuvoje, gerokai praplėtėme tiek darbuotojų skaičių, tiek funkcijas, kurios dabar apima produktų kūrimą ir vystymą, klientų aptarnavimą, pardavimų, finansų operacijas ir personalo formavimą bei organizacinės kultūros plėtojimą globaliu mastu.
Kitaip tariant, Lietuvoje yra sutelkta nemažai centrinių „Adform“ pareigybių bei strateginių funkcijų, tad įmonei toliau augant ir plečiant savo veiklą globaliai, Lietuvos vaidmuo įmonės struktūroje išlieka labai reikšmingas“, – pažymi Irmantas Venckus, „Adform Lietuva“ vadovas.
Pernai „Adform“ atidarant pirmąjį biurą Indijoje, didžiausiame šalies mieste Mumbajuje, užduotis supažindinti naujuosius kolegas su produktais, procesais ir technologijomis, kurie naudojami kuriant „Adform“ produktus, taip pat buvo patikėta Lietuvoje dirbantiems kolegoms. Šiuo metu įmonės biure Mumbajuje dirba per keturiasdešimt darbuotojų, tarp jų daugiausia – programuotojai, „Front End“ specialistai ir „Big Data“ inžinieriai.
Pasak I.Venckaus, vien darbuotojų atrankos organizavimas tokio masto šalyje yra išskirtinė patirtis. „Kultūrinius šalių skirtumus, su kuriais irgi neišvengiamai susiduriame, mes siekiame paversti privalumu ir nauja įdomia patirtimi: mūsų kolegos iš Lietuvos skrenda į Mumbajų ir dalinasi patirtimi su savo vietos kolegomis, o kolegos iš Indijos atvyksta pas mus į Lietuvą, tad naujų darbuotojų įvedimas organizacijoje vyksta plačiąja prasme“, – kalbėjo vadovas.
Komentuodamas „Adform“ finansinius rezultatus vadovas Lietuvoje I.Venckus akcentuoja tvaraus augumo siekį. „Vienas didžiausių įmonės prioritetų yra tvarus augimas, kurį atspindi tiek 2022 m. finansiniai rezultatai, tiek išlaikomas stabilus įmonės darbuotojų skaičius”, – teigia „Adform Lietuva“ vadovas.
Jis pridūrė, kad stabilumas, kaip vertybė, yra ir labai svarbi įmonės organizacinės kultūros dalis.
„Esame IT įmonė, kurioje siekiame sutelkti tiek startuolio, tiek didelės korporacijos geriausias savybes. Viena vertus, pasižymime startuolio lankstumu ir organizacine kultūra, o kita vertus, iš startuolių išsiskiriame stabilumu, kuris paprastai yra būdingas didelėms korporacijoms. Tai yra mūsų išskirtinumas IT rinkoje, kurį labai vertina mūsų darbuotojai, ir vienas pagrindinių mūsų principų, kurio laikomės ir savo verslo plėtros strategijoje“, – teigia I.Venckus.
Iš kitų IT sektoriaus organizacijų „Adform“ Lietuvoje išsiskiria ir aukštu darbuotojų įvairovės rodikliu – pernai įmonės vadovų komandoje Lietuvoje, kurią sudaro visoms esminėms įmonės veiklos sritims ir funkcijoms atstovaujantys vadovai, pasiektas vyrų ir moterų atstovavimo 50/50 rodiklis.
Įmonei kryptingai siekiant užtikrinti lyčių balansą organizacijoje, beveik susilygino ir įmonėje dirbančių moterų ir vyrų skaičius (darbuotojos moterys įmonėje šiuo metu sudaro 48 proc. visų darbuotojų). IT sektoriaus įmonei tai yra labai aukštas rezultatas.
„Mes tikime visapusiška įvairovės nauda organizacijoje, taip pat matome, kad tai padeda kurti gerą mikroklimatą įmonėje. Į rinką ateinančiai naujai darbuotojų kartai nestereotipinis požiūris yra ne mažiau svarbu nei kitos naudos, pavyzdžiui, mokymuisi skirtas biudžetas kiekvienam įmonės darbuotojui ar papildomos keturios dienos kasmetinių apmokamų atostogų, kurias kaip papildomą naudą mes suteikiame visiems savo darbuotojams.
Vis dėlto mes suprantame, kad siekiant lyčių įvairovės pokytis turi įvykti pirmiausia pačioje visuomenėje, todėl ieškome būdų, kaip mes, kaip verslas, galime prie to prisidėti. Taip pernai atsirado „Adform“ iniciatyvos Lietuvoje „Moterų technologijų srityje barometras“ ir „Merginų technologijų diena“, kurias planuojame tęsti ir šiemet“, – pažymi „Adform Lietuva“ vadovas.