Nepaisant to, kad praėję metai reklamos rinkai buvo itin nenuspėjami ir neramūs, „Adform“ pavyko 1,5 mln. eurų padidinti įmonės pajamas, rašoma pranešime spaudai.
„Mes džiaugiamės praėjusių metų pažanga ir pasiektais rezultatais. Sunkiausias buvo antrasis ketvirtis, kai dėl koronaviruso smarkiai sumažėjo įmonės pajamos, tačiau sėkmingai atsigriebėme vėliau. Tai pasiekti mums leido klientų, iš skirtingų šalių ir pramonės šakų, pasitikėjimas“, - sako „Adform“ generalinis direktorius Troelsas Philipas Jensenas.
Anot jo, praėję metai įmonei buvo svarbūs ir todėl, kad kompanija toliau vykdė strateginius planus, modernizavo verslą ir pristatė naujus produktus, kurie garantuos tolesnį augimą.
„Adform“ apyvarta praėjusiais metais siekė 74,3 mln. EBITDA padidėjo 91% iki 16,8 mln. eurų. EBITDA marža augo nuo 12% iki 23%. Metų pelnas, atskaičius mokesčius, palūkanas, nusidėvėjimo ir amortizacijos išlaidas, sudarė 1,9 mln. Tai yra 9,6 mln. eurų daugiau nei 2019 m.
„Labiausiai džiaugiuosi dėl to, kad mūsų sėkmė rodo, kad sekasi ir mūsų klientams. „Adform“ praėjusiais metais toliau sėkmingai kovojo dėl pagrindinių pasaulinių prekės ženklų, kurie savo skaitmeninei reklamai rinkosi mūsų kuriamas technologijas. Reikia pažymėti, kad „Adform“ yra tarptautinė įmonė, kuri nors ir turi skandinaviškų šaknų, tačiau didžioji dalis mūsų apyvartos generuojama už šio regiono ribų“, - sako įmonės vadovas T.P.Jensenas.
„Adform“ yra didžiausia šiaurės Europos reklamos technologijų kompanija, kurios klientų gretose yra tokie pasauliniai prekės ženklai kaip „Vodafone“, „Tiffany's & Co”, BMW, taip pat didžiausios žiniasklaidos agentūros pasaulyje.
Įmonė turi 27 biurus 24 pasaulio šalyse. Iš viso „Adform“ dirba apie 650 žmonių, daugiau nei pusė jų - Vilniuje ir Kaune. Įmonė Lietuvoje veikia nuo 2006 m., čia dirba IT, produktų kūrimo ir valdymo, finansų, klientų aptarnavimo, teisinių paslaugų, personalo valdymo profesionalai.