„Rusijos rublio kurso smukimas, augantis vartotojų jautrumas ir mažėjančios jų išlaidos mažina galimą Rusijos ir NVS rinkų trumpo laikotarpio pajamingumą“, – pranešė bendrovė.
Dėl to įmonės valdyba nusprendė sumažinti regione atidaromų parduotuvių skaičių 2014– 2015 metais ir uždaryti daugiau parduotuvių, nei planuota anksčiau.
12 mlrd. dolerių vertės „Adidas“ akcijos Europoje pigo net 14 proc. Per pastarąsias savaites Europos Sąjunga ir JAV nusprendė sugriežtinti sankcijas Rusijai dėl jos kišimosi į Ukrainos reikalus ir kurstomo karo. Sankcijos palies energetikos ir finansų įmones. Tačiau tai jau paveikė ir kitas įmones.
„Adidas“ ką tik apskaičiavo antrojo ketvirčio rezultatus. Bendrovei pavyko pasipelnyti, nes ji rėmė abi Pasaulio futbolo čempionato finale žaidusias komandas – Vokietiją ir Argentiną. Tuo laikotarpiu bendrovės akcijos augo 10 proc., o įmonės pardavimai – 14 proc. Tačiau bendram rezultatui pakenkė prekės ženklo „Taylor Made Golf“ pardavimai, smukę 18 proc.
„Adidas“ tikisi šiemet gauti maždaug 650 mln. eurų pajamų. Nepriklausomai nuo to, kas dedasi Rusijoje, kompanija tikisi sėkmės kitose pasaulio rinkose.