Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

„Adidas“ ketvirtąjį ketvirtį prarado 44 mln. eurų

Išaugus pardavimams, Vokietijos sporto prekių gamintoja „Adidas“ užbaigė ketvirtąjį ketvirtį su mažesniais nuostoliais.
„Adidas“ atstovai pristatė 2016 metų Europos futbolo čempionato kamuolį
„Adidas“ atstovai pristatė 2016 metų Europos futbolo čempionato kamuolį / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.

Nuostoliai siekė 44 mln. eurų, palyginti su 140 mln. eurų prieš metus.

Pasak įmonės, nuostolius lėmė išaugusios rinkodaros išlaidos ir neigiamas valiutų kursų – visų pirma rublio – poveikis.

Pardavimai ketvirtąjį ketvirtį augo 12 proc. iki 4,2 mlrd. eurų.

Grupei priklausančių prekės ženklų „Reebok“ ir „Adidas“ pardavimai, pakoreguoti atsižvelgiant į valiutų kursus, padidėjo atitinkamai 15,5 proc. ir 5,4 procento.

2015 metų pelnas augo 29 proc. iki 634 mln. eurų, o pardavimai siekė 17 mlrd. eurų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tyrimas: lietuviams planuojant kalėdinio stalo meniu svarbiausia kokybė bei šviežumas
Reklama
Jasonas Stathamas perima „World of Tanks“ tankų vado vaidmenį „Holiday Ops 2025“ renginyje
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos