„Adidas“ pablogino savo prognozę 2022 metams dėl mažesnių pardavimų Kinijos rinkoje

Vokietijos sportinės aprangos gamintoja „Adidas“ antradienį paskelbė blogesnes prognozes 2022 metams dėl numatomo pardavimų Kinijoje sumažėjimo dviženkliu procentu per likusią metų dalį, nes dėl COVID-19 stabdymui skirtų karantinų vartotojai negali lankytis parduotuvėse.
„Adidas“
„Adidas“ / „Scanpix“/„Imago images“ nuotr.
Temos: 3 Kinija Verslas Adidas

„Nike“ konkurentė dabar skaičiuoja, kad jos grynasis pelnas šiais metais sieks 1,3 mlrd. eurų (1,3 mlrd. JAV dolerių), palyginti su ankstesne 1,8–1,9 mlrd. eurų prognoze.

„Adidas“ skaičiuoja, kad 2022 metais pardavimai augs 5–9 proc., palyginti su ankstesne kiek daugiau nei 10 proc. prieaugio prognoze.

Nors antrojo ketvirčio rezultatai buvo geresni, nei tikėtasi, dėl gerų rezultatų Vakarų šalyse ir atsigavusio augimo Azijos ir Ramiojo vandenyno regionų rinkose, bendrovės teigimu, trečiasis ketvirtis, prasidėjęs šio mėnesio pradžioje, kol kas nedžiugina.

O „atsižvelgiant į ir toliau plačiai paplitusius su COVID-19 susijusius apribojimus, „Adidas“ dabar skaičiuoja, kad pajamos Didžiojoje Kinijoje per likusią metų dalį sumažės dviženkliu procentu“.

„Adidas“ teigė, kad kitose rinkose nepatyrė reikšmingo sulėtėjimo ar didelių atšaukimų.

Tačiau bendrovė pridūrė, kad jos pakoreguotose prognozėse „taip pat atsižvelgiama į galimą vartotojų išlaidų sulėtėjimą šiose rinkose antrąjį metų pusmetį dėl sudėtingesnių makroekonominių sąlygų“.

Balandžio–birželio mėnesiais bendrovės pardavimai išaugo 4 proc., palyginti su tuo pačiu praėjusių metų laikotarpiu, atmetus valiutų kursų svyravimus, o Šiaurės Amerikoje – dviženkliu procentu. Neįskaitant rezultatų Rusijoje, geri pardavimai fiksuoti ir Europos rinkoje.

Preliminarūs rezultatai eurais parodė, kad pardavimai išaugo 10 proc. iki 5,6 mlrd. eurų.

Grynasis ketvirčio pelnas siekė 360 mln. eurų, palyginti su 387 mln. eurų per tą patį laikotarpį pernai.

„Adidas“ paskelbs savo galutinius rezultatus rugpjūčio 4 dieną.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis