„Adidas“ pirmojo metų ketvirčio nuostolis siejamas su „Yeezy“ prekės ženklu

Vokietijos „Adidas AG“, viena didžiausių pasaulyje sporto prekių gamintoja, pranešė pirmąjį metų ketvirtį patyrusi grynąjį nuostolį, o tam svarbios įtakos turėjo išsiskyrimas su prieštaringai vertinamu JAV reperiu Kanye Westu.
Kanye Westas
Kanye Westas / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.
Temos: 2 Kanye Westas Adidas

Bendrovė skelbia kol kas nepriėmusi sprendimo dėl neparduotų „Yeezy“ prekės ženklo produkcijos atsargų. Šis prekės ženklas buvo sukurtas bendradarbiaujant su K.Westu, tačiau praėjusiais metais partnerystės sutartis buvo nutraukta dėl jo prieštaringų komentarų.

Anot bendrovės pranešimo, per pirmus tris šių metų mėnesius patirtas 30 mln. eurų grynasis nuostolis, palyginti su 490 mln. grynuoju pelnu per tą patį laikotarpį pernai, įplaukoms beveik nepakitus ir siekus 5,27 mlrd. eurų.

Pardavimai pajamos EMEA regione (Europoje, Artimuosiuose Rytuose ir Afrikoje) augo 4 proc. iki 2 mlrd. eurų, tuo tarpu Šiaurės Amerikoje – sumenko 19,6 proc. iki 1,18 mlrd. eurų, Kinijoje – 9,4 proc. iki 884 mln. eurų, Azijos ir Ramiojo vandenyno regione – padidėjo 15,6 proc. iki 567 mln. eurų, Lotynų Amerikoje – beveik 1,5 karto iki 595 mln. eurų.

„Adidas“ šiemet planuoja 500 mln. eurų nurašymus dėl „Yeezy“ prekės ženklo produkcijos, taip pat 200 mln. eurų papildomų vienkartinių išlaidų, neatmeta 700 mln. eurų dydžio veiklos nuostolį, įplaukų kritimą 7-9 procentais.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis