not pranešimo, grynasis pelnas sausį-kovą, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu pernai, ūgtelėjo nuo 31 mln. iki 558 mln. eurų.
Pardavimų pajamos išaugo 20 proc. iki 5,268 mlrd. eurų, o augimas atmetus valiutų kursų svyravimus siekė 27 proc., iš jų Kinijoje – 156 proc., Šiaurės Amerikoje – 8 proc., EMEA regione – taip pat 8 proc., Lotynų Amerikoje – 18 proc., Azijos ir Ramiojo vandenyno regione – 4 procentais.
Pardavimai per „Adidas“ nuosavą elektroninę parduotuvę šoktelėjo 43 procentais.
Pirmojo metų ketvirčio pabaigoje veikė 89 proc „Adidas“ fizinių parduotuvių pasaulyje.
Bendrovė planuoja antrąjį metų ketvirtį pardavimus padidinti apytikriai 50 proc., o per visus šiuos metus – beveik penktadaliu.
„Adidas“ rinkos kapitalizacija per pastaruosius 12 mėnesių išaugo beveik trečdaliu.