„Adidas“ pranešė parduosianti „Reebok“ JAV bendrovei „Authentic Brands Group“

Vokietijos sportinės aprangos milžinė „Adidas“ ketvirtadienį pranešė sutikusi parduoti „Reebok“ JAV bendrovei „Authentic Brands Group“ už 2,1 mlrd. eurų.
„Reebok“ ir „Adidas“
„Reebok“ ir „Adidas“ / „Reuters“/„Imago Images“/„Scanpix“ nuotr.
Temos: 2 Verslas Adidas

„Adidas“ įsigijo „Reebok“ 2006 metais, o šių metų vasarį pranešė ketinanti atsisakyti prekių ženklo.

Pardavimas suplanuotas įgyvendinant Bavarijoje įsikūrusios grupės penkerių metų planą, skirtą padidinti pajamas ir pelningumą.

„Reebok“ buvo vertinga „Adidas“ dalis, ir mes esame dėkingi už prekių ženklo ir jo komandos indėlį į mūsų įmonę“, – pranešime spaudai teigė „Adidas“ generalinis direktorius Kasperas Rorstedas.

„Pakeitus savininką, esame įtikinę, „Reebok“ prekių ženklas sulauks ilgalaikės sėkmės“,– pridūrė K. Rorstedas.

„Authentic Brands Group“ valdo daug gerai žinomų prekių ženklų, įskaitant mados mažmenininkes „JCPenney“, „Forever21“ ir „Brooks Brothers“, taip pat leidinį „Sports Illustrated“.

„Jaučiuosi pagerbtas galėdamas perimti „Reebok“ palikimą“, – pareiškė bendrovės vadovas Jamie Salteris.

„Adidas“ įsigijo Bostone įsikūrusią „Reebok“ 2006 metais už 3,1 mlrd. eurų, varžydamasi su konkurente iš JAV „Nike“.

Visgi „Reebok“ sekėsi ne itin gerai vokiečių grupės sudėtyje, nepaisant pastaraisiais metais vykusio intensyvaus bendradarbiavimo su tokiomis žvaigždėmis kaip Victorija Beckham, Cardi B ir Ariana Grande.

„Atidžiai apsvarstę, priėjome išvadą, kad „Reebok“ ir „Adidas“ galės žymiai geriau realizuoti savo augimo potencialą nepriklausydamos viena nuo kitos“, – vasarį pareiškė K. Rorstedas.

„Reebok“ pardavimas neturės įtakos ateinančių metų „Adidas“ finansinėms perspektyvoms, sakoma bendrovės ketvirtadienio pranešime.

Po stipraus trečio ketvirčio „Adidas“ šio mėnesio pradžioje padidino grupės pajamų prognozę šiems metams.

Pasak bendrovės, „Reebok“ pardavimas priklauso nuo sandorio sąlygų ir tikimasi, kad jis bus atliktas pirmąjį 2022 metų ketvirtį.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis