Anot pranešimo, grynasis pelnas liepą-rugsėjį, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu pernai, ūgtelėjo nuo 577 mln. iki 984 mln. eurų. Jo šuolį nulėmė „Reebok“ prekės ženklo pardavimas JAV bendrovei „Authentic Brands Group“ už 2,1 mlrd. eurų.
Tuo tarpu „Adidas“ grynasis pelnas iš tęsiamos veiklos sumažėjo 10,4 proc. iki 479 mln. eurų.
Pardavimų pajamos padidėjo 3,4 proc. iki 5,75 mlrd. eurų, o atmetus valiutų kursų svyravimus – 3 proc., iš jų Kinijoje – sumenko 11 proc., kitose Azijos ir Ramiojo vandenyno regiono rinkose – 9,6 proc., tuo tarpu Šiaurės Amerikoje – išaugo 6,6 proc., EMEA regione – 8,1 proc., Lotynų Amerikoje – 53,4 procento.
Įplaukų dydis pateisino rinkos ekspertų lūkesčius.
„Adidas“ ir toliau tikisi šiemet uždirbti 1,4-1,5 mlrd. eurų grynojo pelno iš tęsiamos veiklos, pasiekti 9,5-10 proc. veiklos rentabilumą.
„Adidas“ rinkos kapitalizacija per pastaruosius tris mėnesius sunyko 8 procentais.