„Adidas“ trečiojo metų ketvirčio pelnas ūgtelėjo 71 proc.

Vokietijos „Adidas AG“, viena didžiausių pasaulyje sporto prekių gamintoja, trečiojo metų ketvirčio grynąjį pelną padidino 70,6 proc., nepaisant sulėtėjusio įplaukų augimo, kurios pateisino lūkesčius.
„Adidas“
„Adidas“ / „Scanpix“/„Imago images“ nuotr.
Temos: 2 Adidas Verslas

Anot pranešimo, grynasis pelnas liepą-rugsėjį, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu pernai, ūgtelėjo nuo 577 mln. iki 984 mln. eurų. Jo šuolį nulėmė „Reebok“ prekės ženklo pardavimas JAV bendrovei „Authentic Brands Group“ už 2,1 mlrd. eurų.

Tuo tarpu „Adidas“ grynasis pelnas iš tęsiamos veiklos sumažėjo 10,4 proc. iki 479 mln. eurų.

Pardavimų pajamos padidėjo 3,4 proc. iki 5,75 mlrd. eurų, o atmetus valiutų kursų svyravimus – 3 proc., iš jų Kinijoje – sumenko 11 proc., kitose Azijos ir Ramiojo vandenyno regiono rinkose – 9,6 proc., tuo tarpu Šiaurės Amerikoje – išaugo 6,6 proc., EMEA regione – 8,1 proc., Lotynų Amerikoje – 53,4 procento.

Įplaukų dydis pateisino rinkos ekspertų lūkesčius.

„Adidas“ ir toliau tikisi šiemet uždirbti 1,4-1,5 mlrd. eurų grynojo pelno iš tęsiamos veiklos, pasiekti 9,5-10 proc. veiklos rentabilumą.

„Adidas“ rinkos kapitalizacija per pastaruosius tris mėnesius sunyko 8 procentais.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis