Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Agentūra „Not Perfect“ prašo ją paskelbti „ADrenalino“ laimėtoja: balsai suskaičiuoti neteisingai

Reklamos agentūra „Not Perfect“ pareiškė pretenziją Lietuvos komunikacijos agentūrų asociacijai (KOMAA). Ši esą neteisingai suskaičiavusi balsus, reklamos festivalio „ADrenalinas“ laimėtoja paskelbė agentūrą „Adell reklama“, nors turėjo laimėti „Not Perfect“.
Reklamos festivalio „ADrenalinas“ apdovanojimų ceremonija
Reklamos festivalio „ADrenalinas“ apdovanojimų ceremonija / Irmanto Gelūno / BNS nuotr.
Temos: 2 Reklama Rinkodara

„Adell reklama“ festivalio „ADrenalinas“ nugalėtoja paskelbta nepagrįstai, teigia antrą vietą užėmusios bendrovės „Not Perfect“ atstovai.

TAIP PAT SKAITYKITE: Tarp „ADrenaline“ įvertintų darbų – ir internetą užkrėtusios reklamos apie Lietuvą, Selą ir rasizmą

Reklamos agentūra, nusileidusi festivalio laimėtojai, prašo Lietuvos komunikacijos agentūrų asociacijos (KOMAA) perskaičiuoti rezultatus. „Not Perfect“ įsitikinusi – laimėti turėjo ji.

„Not Perfect“ advokatai KOMAA pateikė skaičiavimus, kurie rodo, kad bendrovė turėjo būti išrinkta ne antra geriausia reklamos agentūra, o pelnyti pirmąją vietą.


„Adrenalino“ nugalėtojos„Not Perfect“ ir „Adell reklamą“ skiria vos du taškai – pastaroji, „Not Perfect“ advokatų skaičiavimais, surinko 117 taškų ir 2 taškais atsiliko nuo jų atstovaujamos bendrovės.

Štai viena iš „Not Perfect“ reklamų:

VIDEO: Oskaro Koršunovo Teatras "17 sezonas"

Todėl teisininkai prašo iš naujo skaičiuoti balus ir „viešai paskelbti apie klaidą ir pripažinti UAB „Not Perfect“ Metų kūrybine agentūra“. Taip pat prašoma agentūrai įteikti visus numatytus prizus už pirmos vietos laimėjimą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos