„Pagrindinis „Noma“ tikslas – būti šalia savo pirkėjų regionuose ir itin atidžiai girdėti jų poreikius. Dažnai regionai prekybininkų pamirštami, nes mažėjant gyventojų skaičiui, jie tarsi praranda potencialą“, – portalui sakė „Aljanso Aibė“ Pramonės prekių grupės vadovė Nomeda Daukantienė.
Bendrovė investuoja į privataus prekių ženklo „Noma for home“ vystymą, tarp jos planų – ir užsakomosios prekybos veikla, nes mažose parduotuvėse bus ribotos galimybės laikyti didesnes prekes.
Tolesniais plėtros planais įmonė kol kas nelinkusi dalintis, bet pabrėžia, kad plėtra planuojama tikrai aktyvi.
2022 metais Aljanso „Aibė“ narių, valdančių beveik 900 parduotuvių Lietuvoje, apyvarta pasiekė 506 mln. eurų (su PVM) – 12 proc. daugiau nei 2021 metais (449 mln. eurų). Prekybos vietų skaičius per metus išaugo 17.