Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Aibė“ žada imtis e. prekybos

Stebint e. prekybos augimą pasaulyje bei besikeičiančius vartotojų poreikius didėja būtinybė turėti e. prekybos kanalą, portalui vz.lt sakė „Aljanso Aibė“ vadovai.
„Aibė“
„Aibė“ / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.

Aljansas šiuo metu svarsto, koks bendras e. prekybos sprendimas tiktų visiems aljanso nariams.

„Aljanso Aibė“ narių, kurių šiuo metu yra 216, apyvarta šių metų pirmąjį pusmetį siekė 194,2 mln. eurų ir buvo 10 proc. didesnė nei pernai tuo pačiu metu, kai pardavimai sudarė 176,2 mln. eurų.

BNS anksčiau rašė, kad, pagal apklausas, internetu neperka 41 proc. šalies gyventojų.

Maisto ir kitų prekių iš „Iki“ parduotuvių galima užsisakyti mobiliąja programėle „Lastmile“, kurią valdo bendrovė „Greituolis“, iš „Maximos“ prekes tiekia Baltijos šalyse veikianti elektroninė maisto produktų parduotuvė „Barbora“, „Rimi Lietuva“ taip pat turi e. prekybos kanalą, karantinas prekybos internetu paskatino imtis ir kitus prekybininkus.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos