Pelnas iki mokesčių, palūkanų, amortizacijos, nuomos išlaidų atskaičiavimų (EBITDAR) pernai siekė 312 tūkst. eurų, palyginti su 152,3 mln. eurų neigiamu rezultatu metais anksčiau.
„Air Baltic“ vadovas Martinas Gaussas priminė, kad per praėjusius metus bendrovė pervežė 1,628 mln. keleivių – 21,4 proc. daugiau nei užpernai. Lėktuvų užimtumo vidurkis pakilo dviem procentiniais punktais iki 53,6 procento. Gabentų krovinių apimtys augo 20 proc. iki 9 tūkstančių.
„Didžiąją 2021-ųjų dalį ir toliau susidūrėme su įvairiais kelionių ribojimais ir tebesitęsiančia didžiausia aviacijos sektoriaus krize. Tačiau „Air Baltic“ pernai sugebėjo padidinti skrydžių skaičių ir beveik perpus sumažinti grynuosius nuostolius“, – pažymėjo jis.
Iš visų trijų Baltijos valstybių sostinių skraidinančios aviakompanijos finansų direktorius Vitoldas Jakovlevas pridūrė, kad tokią apyvartą „Air Baltic“ buvo pasiekusi 2006 metais, o ji pernai buvo 60 proc. kuklesnė nei prieš pandemiją.
Pasak bendrovės vadovų, dabar „Air Baltic“ „stabiliai atsigauna ir aktyviai samdo papildomus darbuotojus“. 2021-ųjų ji turėjo 1,6 tūkst. darbuotojų, o dabar jų – pusantro šimto daugiau.
Užsimindamas apie anksčiau skelbtus „Air Baltic“ akcijų kotiravimo biržoje planus M.Gaussas sakė, tai gali įvykti 2023-ųjų pabaigoje arba 2024 metų pradžioje.
96,14 proc. „Air Baltic“ akcijų valdo Latvijos valstybė, likusias – Danijos investuotojo Larso Thueseno (Larso Tueseno) įmonė „Aircraft Leasing 1“.