Skrydžių sumažėjo 64 proc. iki 22,3 tūkstančio.
Per paskutinį praėjusių metų mėnesį bendrovė sulaukė 54,2 tūkst. keleivių (85 proc. mažiau nei užpernai gruodį), atliko 1,1 tūkst. skrydžių (77 proc. mažiau).
„2020-ieji aviacijos pramonėje įsimins kaip sunkiausi metai. Kita vertus, mums pavyko didžiąją jų dalį išsaugoti svarbų susisiekimą iš Rygos ir kitų Baltijos valstybių sostinių. (...). Ateityje, pažabojus pandemiją Baltijos regionui bus labai svarbus „Air Baltic“ sugrįžimas į augimą“, – sakė aviakompanijos vadovas Martinas Gaussas.
„Air Baltic“ taryba pernai balandį, per pirmąją pandemijos bangą, patvirtino bendrovės vadovybės parengtą naują verslo planą laikotarpiui iki 2025 metų, orientuotą į priemones COVID-19 sukeltos krizės padariniams įveikti.
Latvijos vyriausybė rugpjūtį, sulaukusi Europos Komisijos pritarimo, „Air Baltic“ akcinį kapitalą padidino nuo 256,473 mln. iki 506,473 mln. eurų.
Dabar 96,14 proc. „Air Baltic“ akcijų priklauso Latvijos valstybei, 3,86 proc. – Danijos investuotojo Larso Thueseno (Larso Tueseno) įmonei „Aircraft Leasing 1“.