Vien tik keleivių pervežimo pajamos sunyko 68,9 proc. iki 110 mln. eurų.
Trečiojo metų ketvirčio pajamos krito 78,2 proc. iki 37,822 mln. eurų, iš jų keleivių pervežimo – 76,6 proc. iki 36,061 mln. eurų.
Bendrovės grynoji skola per metus iki šių metų rugsėjo pabaigos sumažėjo 9,6 proc. iki 578,369 mln. eurų.
Per devynis šių metų mėnesius „Air Baltic“ atliko 18,59 tūkst. skrydžių (61,1 proc. mažiau nei tuo pat metu pernai), pervežė 1,179 mln. keleivių (69,6 proc. mažiau). Liepą-rugsėjį aptarnauta 369 tūkst. keleivių (77,6 proc. mažiau nei prieš metus), atlikta 6,09 tūkst. skrydžių (66,2 proc. mažiau).
Savo dalį Rygos oro uosto keleivių rinkoje trečiąjį šių metų ketvirtį „Air Baltic“ vertina 61 proc. (prieš metus – 62 proc.), Talino – 31 proc. (22 proc.), Vilniaus – 22 proc. (10 proc.).
Laikotarpio pabaigoje oro vežėjos lėktuvų parką sudarė 39 orlaiviai, iš jų 23 „Airbus A220-300“.
„Air Baltic“ taryba balandį patvirtino bendrovės vadovybės parengtą naują verslo planą laikotarpiui iki 2025 metų, orientuotą į priemones COVID-19 pandemijos krizės padariniams įveikti. Atnaujintas verslo planas numato lėktuvų parko mažinimą artimiausiais metais ir skrydžių atnaujinimą iš pradžių tik 22 „Airbus A220-300“ orlaiviais, atsižvelgiant į keleivių srautų sumažėjimą. Tuo pat metu numatytas grįžimas į augimo laikotarpį bei 50 A220-300 orlaivių naudojimas 2023-ųjų pabaigoje.
Latvijos vyriausybė rugpjūčio pradžioje, sulaukusi Europos Komisijos pritarimo, „Air Baltic“ akcinį kapitalą padidino nuo 256,473 mln. iki 506,473 mln. eurų.
Dabar 96,14 proc. „Air Baltic“ akcijų priklauso Latvijos valstybei, 3,86 proc. – Danijos investuotojo Larso Thueseno įmonei „Aircraft Leasing 1“.