Jis patvirtino pirminio viešo akcijų platinimo (IPO) 2023-2024 metais planus.
„Norime grįžti į pelningumą, o tada būsime pasirengę įtraukti akcijas tiek į Rygos, tiek ir į kitų biržų sąrašus“, – sakė A.Gaussas bei pridūrė, kad aviakompanijai prireiks maždaug metų pasiruošti akcijų kotiravimui biržoje.
Komentuodamas dabartines nuotaikas aviacijos sektoriuje jis pažymėjo, kad jis „nebe raudonojoje, o geltonojoje zonoje“ – daugėja užsakymų skrydžiams pavasarį ir vasarą.
Abu COVID-19 pandemijos metus nuostolingai dirbusi „Air Baltic“ sulaukė dviejų Latvijos vyriausybės finansinių injekcijų.
Užpernai rugpjūtį, sulaukus Europos Komisijos pritarimo, „Air Baltic“ akcinis kapitalas iš valstybės iždo buvo padidintas nuo 256,473 mln. iki 506,473 mln. eurų, o valstybės valdoma oro vežėjos akcijų dalis išaugo iki 96,14 procento. Savo ruožtu Danijos investuotojo Larso Thueseno (Larso Tueseno) įmonei „Aircraft Leasing 1“ priklausantis „Air Baltic“ akcijų paketas sunyko iki 3,86 procento.
Pernai gruodį Europos Komisija leido Latvijos vyriausybei „Air Baltic“ akcinį kapitalą valstybės lėšomis padidinti dar 45 mln. eurų.
„Šių lėšų reikia tam, kad aviakompanija galėtų įveikti COVID-19 pandemijos padarinius, ir jas teks grąžinti per 5–7 metus. Todėl „Air Baltic“ akcijas planuojama kotiruoti biržoje. IPO gali įvykti 2023 arba 2024 metais“, – sakė M.Gaussas.
„Air Baltic“ laikoma strategiškai svarbia įmone Latvijoje, sukurianti daugiau kaip 2,5 proc. šalies bendrojo vidaus produkto.