„Tikimės viršyti 2 mln. [keleivių skaičiaus] ribą, o 2,5 mln. būtų geras rezultatas“, – sakė „Air Baltic“ vadovas Martinas Gaussas.
„Artimiausiais mėnesiais paaiškės, ar galėsime tai pasiekti. Šiais metais sieksime kiek mažiau ambicingų tikslų, o kiti metai bus geresni“, – pridūrė jis.
M.Gaussas pabrėžė, jog skrydžių į Europą užsakymų sparčiai daugėja, o COVID-19 pandemijos poveikis oro susisiekimui silpsta.
„Dabar stebime tokius rodiklius, kokių nebuvo pusantrų metų. Statistika rodo, kad pasiekėme pusę lygio iki pandemijos, tačiau mūsų pajėgumai dėl ribojimų taip pat sumažėjo. Ribojimams švelnėjant, skrydžių daugės“, – tikino „Air Baltic“ vadovas.
Per pirmus keturis šių metų mėnesius bendrovė skraidino per 146 tūkst. keleivių.
2020-aisiais „Air Baltic“ patyrė 264,6 mln. eurų grynąjį nuostolį – 29 kartais didesnį nei užpernai. Finansinė apyvarta sunyko 72 proc. iki 142,6 mln. eurų, keleivių sumažėjus 73 proc. iki 1,34 milijono.
Bendrovė skelbė, jog šiais metais jai gali prireikti 50-100 mln. eurų dydžio paramos iš pagrindinės akcininkės – valstybės, kuri pernai jai suteikė 250 mln. eurų finansinę pagalbą.
96,14 proc. „Air Baltic“ akcijų valdo Latvijos valstybė, likusias – Danijos investuotojo Larso Thueseno įmonė „Aircraft Leasing 1“.