Palyginti su 2019-aisiais, jai jų skaičius augo 22,1 proc. iki 5,049 mln. žmonių, šiemet tikėtinas kritimas maždaug 70 procentų.
„Situacija keičiasi kiekvieną savaitę – pavyzdžiui, praėjusi savaitė buvo šiek tiek geresnė už ankstesniąją. Todėl prognozuoti labai sudėtinga“, – pabrėžė M.Gaussas.
Jis pripažino, kad jei krizė užsitęs, aviakompanijai vėl reikės papildomų lėšų, tačiau nenurodė, kada taip gali nutikti.
M.Gaussas pridūrė, jog „Air Baltic“ tęsia pinigų grąžinimą klientams už atšauktus reisus, o iki šiol išmokėjo apie 80 mln. eurų.
Pirmąjį pusmetį „Air Baltic“ COVID-19 pandemijos sąlygomis patyrė 184,77 mln. eurų nuostolį, finansinei apyvartai, palyginti su tuo pačiu praėjusių metų laikotarpiu, sunykus 63,6 proc. iki 78,713 mln. eurų.
Latvijos vyriausybė rugpjūčio pradžioje, sulaukusi Europos Komisijos pritarimo, „Air Baltic“ akcinį kapitalą padidino nuo 256,473 mln. iki 506,473 mln. eurų.
Dabar 96,14 proc. „Air Baltic“ akcijų priklauso Latvijos valstybei, 3,86 proc. – Danijos investuotojo Larso Thueseno įmonei „Aircraft Leasing 1“.