Remiantis „Air France-KLM“ vadovo kanadiečio Benjamino Smitho (Bendžamino Smito) pareiškimu, oro linijų bendrovė „optimizuos savo veiklos modelį ir padidins pajamas, kad smarkiai padidintų savo veiklos maržą“.
Vidutinės trukmės laikotarpiu „Air France-KLM“ tikisi pasiekti 7–8 proc. veiklos maržą, sugeneruoti teigiamus grynųjų pinigų srautus ir grįžti prie mokėjimų akcininkams.
Bendrovė ketina sutelkti dėmesį į trijų prekės ženklų – „Air France“, KLM ir „Transavia“ – bei dviejų aviacijos centrų – Paryžiuje ir Amsterdame – plėtrą.
Trečiąjį 2019 metų ketvirtį „Air France-KLM“ grynasis pelnas sumenko daugiau kaip 50 proc. dėl sulėtėjusio ekonomikos augimo, įtampos prekybos srityje ir padidėjus kuro sąnaudoms.
Kaip pranešama, stiprėjantis JAV doleris ir laipsniškas orlaivių „A380“ eksploatavimo nutraukimas taip pat turėjo neigiamos įtakos.
Antradienį „Air France-KLM“ akcijos atpigo 2,7 procento. Nuo metų pradžios bendrovės kapitalizacija padidėjo 8,4 proc., iki 4,5 mlrd. eurų.