Keleivių skaičius praėjusį ketvirtį sumažėjo 73 proc., palyginti su tuo pačiu laikotarpiu praėjusiais metais, o Prancūzijos ir Nyderlandų grupė viltis deda į masines skiepijimo programas, kurios leistų labiau atnaujinti oro eismą jau šiais metais.
Prancūzijos ir Nyderlandų grupės nuostoliai po mokesčių pirmąjį ketvirtį siekė 1,5 mlrd. eurų, o pajamos sumenko 57 proc., palyginti su praėjusiais metais.
Prancūzijos ir Nyderlandų vyriausybės palaikė bendrovę, kai pernai žlugo kelionių pramonė ir turizmas, o Prancūzijos vyriausybė dar kartą ištiesė pagalbos ranką praėjusį mėnesį.
„Praėjus metams po COVID-19 sukeltos krizės, ribojamosios priemonės ir kelionių apribojimai mūsų vidaus rinkose ir visame pasaulyje ir toliau daro didelę įtaką grupės veiklai“, – sakoma generalinio direktoriaus Benjamino Smitho pranešime, kuriame verslo aplinka vis dar apibūdinta kaip „sudėtinga“.
Įmonės finansų direktorius Fredericas Gagey įspėjo, kad antrojo ketvirčio pradžia taip pat kol kas „neparodė jokio reikšmingo pagerėjimo“, o tarptautiniai skrydžiai vis dar labai ribojami didžiojoje planetos dalyje.
Visgi B.Smithas teigė, kad bendrovė laukia „vasaros sezono su didesniu pasitikėjimu, tikėdamasi, kad vakcinavimo kampanijos visame pasaulyje ir kelionių leidimų įgyvendinimas leis sienoms atsiverti, o eismui – atsigauti.
Tuo tarpu bendrovė tęsia išlaidų mažinimo priemones, įskaitant savanoriško darbuotojų išėjimo iš darbo skatinimą.
Prancūzijos ir Nyderlandų vyriausybės pernai suteikė 10 mlrd. eurų paskolų „Air France-KLM“.
Balandžio mėnesį Prancūzijos valstybė padvigubino įmonės akcijų paketą iki beveik 30 procentų. Grupė taip pat surinko šiek tiek daugiau nei milijardą eurų per akcijų emisija.