„Airbnb“ antrąjį šių metų ketvirtį sumažino nuostolius iki 68 mln. JAV dolerių

Trumpalaikės būsto nuomos milžinė „Airbnb“ pranešė antrąjį šių metų ketvirtį sumažinus nuostolius iki 68 mln. JAV dolerių ir paskelbė palankią pajamų prognozę, tačiau bendrovė perspėjo, kad dėl naujų COVID-19 atmainų bus sunkiau numatyti būsimus užsakymus ir atšaukimus.
Koronaviruso pandemijos sukelta krizė labai skaudžiai smogė „Airbnb“ verslui.
„Airbnb“ / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.
Temos: 2 Airbnb Pelnas

„Airbnb“ teigimu, skiepai, dėl COVID-19 atmainų plitimo įvesti apribojimai bei kelionių visame pasaulyje turės įtakos užsakymams likusią šių metų dalį.

„Mes dar nežinome, kaip žmonės norės keliauti rudenį, palyginti su vasara“, – akcininkams teigė bendrovė.

San Fransiske įsikūrusios bendrovės akcijos papildomos prekybos sesijos metu atpigo beveik 5 procentais.

Atsigavus kelionių paklausai, „Airbnb“ verslas, bent jau Jungtinėse Valstijose, įsibėgėjo, kai amerikiečiai pradėjo skiepytis nuo koronaviruso.

Daugelis poilsiautojų stengėsi išvengti minios ir vengti viešbučių, o tai sukūrė pranašumą „Airbnb“ ir jos varžovei „Vrbo“.

Būsto nuomos platformomis mažiau nei viešbučiai pasitiki keliaujantys verslininkai, o tokių kelionių paklausa atsigauna gerokai lėčiau.

Visgi, kaip ir oro linijų bendrovėms, būsto nuomos bendrovės susiduria su nauju neapibrėžtumu dėl neseniai padidėjusio COVID-19 infekcijų skaičiaus. Praėjusią savaitę „Expedia“, kuriai priklauso „Vrbo“, pranešė, kad liepos mėnesį keliautojų srautai sumažėjo, o rezervacijų atšaukimų padaugėjo, tuo tarpu kelionių perspektyvos išlieka neapibrėžtos.

Nepaisant pavojingos pandemijos būklės, „Airbnb“ tikisi trečiąjį ketvirtį gauti rekordines pajamas, „gerokai viršijančias“ 2019 metų lygį, siekusį 1,65 mlrd. JAV dolerių.

Bendrovė intensyviai investuoja į naujų būsto savininkų pritraukimą. Pasak bendrovės vadovo Briano Chesky, jis siekia toliau tobulinti paslaugą, kad patrauktų žmones, kurie gali vis lanksčiau spręsti, kada ir kur keliauti, ir kurie derina darbą ir laisvalaikį.

„Airbnb“ teigė, kad sparčiausiai auganti kategorija yra mažiausiai 28 dienų trunkančios viešnagės.

Pernai antrąjį ketvirtį bendrovės nuostoliai siekė 576 mln. JAV dolerių, o 2019 metų atitinkamą laikotarpį nuostoliai sudarė 297 mln. JAV dolerių.

Bendrovės pajamos padidėjo 10 proc., palyginti su 2019 metais, iki 1,34 mlrd. JAV dolerių, viršydamos analitikų prognozę – 1,26 mlrd. JAV dolerių.

Vidutinė būsto paros nuomos kaina „Airbnb“ platformoje padidėjo 41 proc., palyginti su tuo pačiu laikotarpiu prieš metus, iki 161 JAV dolerio, o tai, bendrovės teigimu, iš dalies atspindi didesnį užsakymų procentą Šiaurės Amerikoje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis