2008 metais įsteigta įmonė laikoma „vienaragiu“ – pradedančiąja įmone, kurios vertė viršija 1 mlrd. JAV dolerių dar prieš pradinį viešą akcijų platinimą (IPO).
Planuojamas IPO įvyks po kitų labai lauktų „gig“ ekonomikos įmonių debiutų, kurie nebuvo labai sėkmingi.
Pavėžėjimo paslaugų milžinės „Uber“ akcijų kaina nuo prekybos pradžios sumažėjo maždaug 24 proc., o dalijimosi biurais bendrovė „WeWork“ šią savaitę atidėjo savo IPO, nes jos vertė sumažėjo.
Investuotojai pradėjo abejoti šių pradedančių įmonių verslo modeliais, nes daugelis jų „sudegina“ kapitalą ir tuomet mėgina įtikinti rinkas, kad gali tapti pelningomis.
Kaip skelbiama San Fransiske įsikūrusios oro bendrovės svetainėje, „Airbnb“ siūlo trumpalaikės nuomos galimybes daugiau nei šešiuose milijonuose unikalių vietų beveik 100 000 miestų ir 191 šalyje.
Pastaraisiais metais bendrovė mėgino paįvairinti savo veiklą, stengdamasi įtraukti tokias veiklas kaip rezervacijos restoranuose ar vietinės veiklos.
Bendrovės populiarėjimas sulaukė griežto pasipriešinimo kai kuriose vietose, kur, pasak aktyvistų ir savivaldybių, ji kenkia viešbučių pramonei ir mažina pasiūlą ilgalaikės nuomos bei nekilnojamojo turto rinkose, didindama išlaidas ir padarydama miestus mažiau prieinamais.