„Akropolis Group“ pajamos šiemet augo 49 proc., EBITDA – 37 proc.

Penkis prekybos ir pramogų centrus Lietuvoje ir Latvijoje valdanti grupė „Akropolis Group“ šiemet sausį-birželį gavo 54 mln. eurų konsoliduotų pajamų – 49 proc. daugiau nei pernai tuo pat laiku ir 14 proc. daugiau nei pirmąjį 2019 metų pusmetį.
Gaisras Kaune
„Akropolis“ / Eriko Ovčarenko / BNS nuotr.

Grupės pelnas prieš mokesčius, palūkanas, nusidėvėjimą ir amortizaciją (EBITDA) siekė 36,4 mln. eurų – atitinkamai 37 proc. ir 9 proc. daugiau, pranešė grupė.

Grupės teigimu, nuomininkų apyvarta augo daugiau nei du kartus – nuo 224,9 mln. eurų pernai sausį-birželį iki 487,2 mln. eurų šiemet, centrų plotų užimtumas šiemet išliko aukštas – juose buvo vos 2 proc. neišnuomotų erdvių.

„Prie įprastų verslo sąlygų šiemet „Akropoliams“ leido sugrįžti lankytojų srautą ribojusio galimybių paso ir kitų ribojimų atšaukimas pavasarį. Tai atsispindi ir didėjusioje nuomininkų apyvartoje, kuri buvo rekordinė“, – pranešime sakė „Akropolis Group“ direktorius ir valdybos pirmininkas Manfredas Dargužis.

Anot jo, grupės finansinius rezultatus teigiamai veikė pernai įsigytas Rygos prekybos centras „Akropole Alfa“.

Grupės teigimu, pirmąjį pusmetį „Akropoliuose“ apsilankė 18,5 mln. žmonių – 68 proc. daugiau negu pernai, o be „Akropole Alfa“ – 42 proc. daugiau. 2019 metų sausį-birželį juose apsilankė 16,9 mln. klientų.

„Akropolis Group“ valdo prekybos ir pramogų centrus „Akropolis“ Vilniuje, Klaipėdoje ir Šiauliuose, taip pat „Akropole Alfa“ ir „Akropole Riga“ Rygoje. Grupė planuoja vystyti naują multifunkcinį kvartalą „Akropolis Vingis“ Vilniuje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų