„Gerėjant namų ūkių finansinei situacijai, Lietuvos gyventojai vis didesnę savo biudžetų dalį skiria laisvalaikiui, sveikai gyvensenai. Tai pasaulinės tendencijos, kurios vis labiau įsitvirtina Lietuvoje, tad pastaruosius dvejus metus matome spartų pramogų, restoranų, aktyvaus laisvalaikio segmentų augimą“, – pranešime spaudai sakė „Akropolis Group“ Nekilnojamojo turto valdymo departamento vadovė Dovilė Vidzbelytė.
Sporto ir laisvalaikio prekių pardavimai „Akropoliuose“ pernai išaugo 37 proc., pramogų – 15 proc., kavinių ir restoranų – 7 procentais.
Pernai atnaujinta daugiau nei 10 tūkst. kv. metrų „Akropolių“ prekybos ploto – atidarytos 35 naujos ir atnaujintos 80 parduotuvių, kavinių ir restoranų. Daugiausiai ploto atnaujinta Klaipėdos „Akropolyje“ – 6 tūkst. kv. metų ploto ir 40 parduotuvių.
2016 metais atidarytos pirmosios Lietuvoje didelių tarptautinių ženklų – „Calzedonia“, „Intimissimi“, „OVS Kids“, „Imaginarium“ parduotuvės, sertifikuota „Lego“ parduotuvė.
„Akropolis Group“ teigimu, aktyvus nuomininkų atnaujinimas vyks ir 2017 metais. Visuose „Akropoliuose“ šiemet planuojama atnaujinti apei 30 parduotuvių, kurių bendras plotas sieks apie 6,5 tūkst. kv. metrų.