2023 04 23

Aksesuarų parduotuvėje – garsių prekės ženklų vardai: už neteisėtą mados namų vardo disponavimą gresia ir baudžiamoji atsakomybė

Plaukų aksesuarais prekiaujanti Emilly.lt internetinė parduotuvė akylai skaitytojai užkliuvo dėl galimai neteisėto garsių prekės ženklų vardų naudojimo pristatant joje esančias prekes. Ties jomis rašoma, kad prekiaujama, pavyzdžiui, „Gucci“ audinio plaukų gumytėmis ar „Versace“ audinio lankeliais. 15min domėjosi, ar toks prekės ženklų naudojimas yra legalus.
Elektroninė aksesuarų parduotuvė
Elektroninė aksesuarų parduotuvė / Elektroninės parduotuvės iliustr.

Parduotuvė, kuri prekiauja įvairiais plaukų aksesuarais – gumytėmis, lankeliais – akylai skaitytojai sukėlė įtarimų dėl galimai nelegalaus garsių prekės ženklų naudojimo.

„Kreipiuosi į jus su kebliu klausimu. Ar Emilly.lt internetinė parduotuvė tikrai turi teisę naudoti garsių gamintojų vardus? Tokius kaip: „Dior“, „Chanel“, „Gucci“, „Dolce&Gabanna“, „Fendi“, „Versace“, „Louis Vuitton“?

Elektroninės parduotuvės iliustr. /Plaukų gumytės elektroninėje parduotuvėje.
Elektroninės parduotuvės iliustr. /Plaukų gumytės elektroninėje parduotuvėje.

Pasiteiravus parduotuvės atstovės dėl dirbinių-audinių originalumo, tiesiog paminėjo, kad turi teisę naudoti garsių prekinių ženklų pavadinimus“, – 15min parašė skaitytoja Inesa.

Tačiau ekspertai sako, kad tik prekės ženklo savininkas gali suteikti leidimą jį naudoti. Maža to, pasak specialistų, audiniai, ant kurių figūruoja garsių mados namų prekių ženklai, gaminami išskirtinai tik jiems ir trečiųjų šalių naudojami būti negali.

Tuo metu parduotuvės atstovė, dizainere Emilija prisistatanti mergina, tikina nenorėjusi pasinaudoti garsiais prekių ženklais ir, jei suklydo, pasitaisys.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis