Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Alaus vartojimas atsigauna, bet ūpą gadina kainų karai

Šilti metų pradžios orai gana smarkiai padidino alaus pardavimus. Aludariai svarsto, kad 2015 metais alaus Lietuvoje gali būti išgerta daugiau, nei anksčiau prognozuota. Vis dėlto ryškaus pajamų šuolio nesitiki, nes alaus kainos krinta, rašo „Verslo žinios“.
„Švyturio“ gamykla planuoja milijonines investicijas į daryklą Klaipėdoje.
„Švyturio“ gamykla / Aurelijos Kripaitės/15min.lt nuotr.

„Nielsen“ komercijos vadovė Baltijos šalyse Inga Ilkytė, skaičiuoja, kad vidutinė alaus kaina šiemet sausį-balandj, palyginti su praėjusių metų tais pačiais mėnesiais, smuko 2 proc. O pernai ji didėjo. Pasak jos, alaus rinka šiemet, kaip ir pernai, auga, o kainos krenta dėl didėjančios akcijų apimties.

„Švyturio-Utenos alaus“ vadovas Rolandas Viršilas teigė, kad dėl kainų karų bendrovės pajamos šiemet augs ne 5 proc., o 3 proc., o pačią rinką skatins būtent sumažėjusios kainos.

„Jei vasaros orai bus šilti, rinka pagal kiekį šiemet stiebsis ne 1,2 proc., kaip anksčiau prognozavome, o 3 proc. ar 5 proc. Tačiau jei vasara šiluma nelepins, tikėtina, augimas bus kuklesnis ir sieks apie 1,2proc. Pagrindinis rinkos variklis šiemet bus kainų karai, vykstantys tiek tarp gamintojų, tiek tarp prekybos tinklų, nes sumažėjusi alaus kaina skatina pardavimus“, – teigė R.Viršilas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tyrimas: lietuviams planuojant kalėdinio stalo meniu svarbiausia kokybė bei šviežumas
Reklama
Jasonas Stathamas perima „World of Tanks“ tankų vado vaidmenį „Holiday Ops 2025“ renginyje
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos