„Nielsen“ komercijos vadovė Baltijos šalyse Inga Ilkytė, skaičiuoja, kad vidutinė alaus kaina šiemet sausį-balandj, palyginti su praėjusių metų tais pačiais mėnesiais, smuko 2 proc. O pernai ji didėjo. Pasak jos, alaus rinka šiemet, kaip ir pernai, auga, o kainos krenta dėl didėjančios akcijų apimties.
„Švyturio-Utenos alaus“ vadovas Rolandas Viršilas teigė, kad dėl kainų karų bendrovės pajamos šiemet augs ne 5 proc., o 3 proc., o pačią rinką skatins būtent sumažėjusios kainos.
„Jei vasaros orai bus šilti, rinka pagal kiekį šiemet stiebsis ne 1,2 proc., kaip anksčiau prognozavome, o 3 proc. ar 5 proc. Tačiau jei vasara šiluma nelepins, tikėtina, augimas bus kuklesnis ir sieks apie 1,2proc. Pagrindinis rinkos variklis šiemet bus kainų karai, vykstantys tiek tarp gamintojų, tiek tarp prekybos tinklų, nes sumažėjusi alaus kaina skatina pardavimus“, – teigė R.Viršilas.