Pasak jo, visame pasaulyje įprastas verslo praktikas, kaip referencinių kainų naudojimas, kurias lietuviškos įmonės perėmė iš pasaulinių internetinės prekybos milžinių, taryba laiko ydingomis ir baustinomis.
„Tų pačių reikalavimų taikyti ir bausmių skirti mūsų šalies rinkoje su vietiniais dalyviais aršiai konkuruojančiam „Amazon“ nė nemėgina.
Institucija, privalanti mūsų šalyje užtikrinti sąžiningos konkurencijos laisvę, iš tikrųjų iškraipo konkurencinę aplinką ir mūsų šalies el. prekybos įmonėms apsunkina ir taip nelengvą konkuravimą su užsienio dalyviais“, – teigė A.Kirvaitis.
Karosų šeimos bendrovei „Pigu“ už klaidinančią prekių reklamą skirta 7,6 tūkst. eurų bauda. Konkurencijos taryba nurodė, kad prekybos internetu bendrovė nuo 2013 metų kovo iki 2014 metų rugpjūčio skleidė klaidinančią įvairių prekių reklamą.