„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

„Aldi“ ir „Lidl“ užima vis didesnę britų mažmeninės prekybos rinkos dalį

Dauguma Jungtinės Karalystės maisto mažmenininkų trijų mėnesių laikotarpiu iki šių metų rugpjūčio 12 dienos padidino pardavimus, bet jų augimo tempai smarkiai atsiliko nuo pigesnes prekes siūlančių Vokietijos prekybos tinklų „Aldi“ ir „Lidl“, rodo bendrovės „Kantar Worldpanel“ tyrimas.
Prekybos tinklas „Aldi“
Prekybos tinklas „Aldi“ / „Scanpix“/AP nuotr.

Didžiausio šalies mažmeninės prekybos tinklo „Tesco“ pardavimai lyginamuoju laikotarpiu išaugo 1,8 proc., bet įmonės užimama rinkos dalis sumenko 0,5 proc., iki 27,4 procento.

Pagrindinis „Tesco“ konkurentas „Sainsbury's“ pardavimus padidino 1,2 proc., bet šios įmonės užimama rinkos dalis sumenko 0,4 procentinio punkto, iki 15,5 procento.

Amerikiečių „Walmart“ antrinė įmonė „Asda“ pardavimus padidino 2,6 proc., bet jos rinkos dalis sumenko 0,1 proc., iki 15,2 procento.

Vokiečių „Aldi“ pardavimai Jungtinėje Karalystėje pagyvėjo 12,6 proc., o „Lidl“ – 8,6 proc. Abi įmonės užimamą dalį padidino iki atitinkamai 7,6 proc. ir 5,5 proc. (atitinkamai po 0,6 ir 0,3 proc. prieaugis).

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“