Algirdas Butkevičius kartoja – alkoholio degalinėse neturi likti

Seimui uždraudus degalinėse nuo kitų metų prekiauti alkoholiu ir kai kuriems parlamentarams vėl pasiūlius leisti prekiauti tik silpnais gėrimais, premjeras sako nekeičiantis savo pozicijos ir manantis, kad alkoholio degalinėse neturi likti.
„Lukoil“ degalinėse apie alkoholio prekybos ribojimą klientai informuojami specialiais užrašais.
Degalinėje / 15min.lt./Eriko Ovčarenkos nuotr.

„Manau, kad degalinių paskirtis – pardavinėti degalus, bet ne alkoholinius gėrimus – ir aš tos pozicijos laikysiuos, tai viena iš priemonių, kaip sumažinti alkoholio vartojimą Lietuvoje. Jeigu jūs vakare užsuktumėte į degalinę, kai kada nesant jokios eilės prie degalų, reikia laukti eilėje, todėl kad kai kurie žmonės laukia nusipirkti alkoholio. Tai aš tos pozicijos laikiausi ir laikysiuos“, – interviu LRT radijui antradienį sakė Algirdas Butkevičius.

Seimo Sveikatos reikalų komitetas praėjusią savaitę pritarė Antano Matulo ir kitų konservatorių parengtoms Alkoholio kontrolės įstatymo pataisoms – jie siūlo leisti degalinėse prekiauti silpnais – iki 15 laipsnių alkoholiniais gėrimais, pavyzdžiui, alumi, vynu ar sidru.   

Šias pataisas Seimas planavo svarstyti antradienį, tačiau Seimo valdyba šį klausimą išbraukė.

A.Butkevičius ir anksčiau sakė manantis, kad draudimas degalinėms prekiauti alkoholiu sumažins jo vartojimą šalyje.

Degalinių atstovai teigia, kad draudimas pažeis konkurencijos principus, diskriminuos atskiras įmones ir neduos siekiamo efekto, nes degalinių parduotuvėse parduodama mažiau nei 2 proc. viso šalyje legaliai nuperkamo alkoholio.

Draudimas prekiauti alkoholiu degalinės įsigalios nuo sausio 1-osios.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis