Visi buteliai parduotuvėje pažymėti sekimo žymenimis, taigi, pirkėjui paėmus kurį nors iš jų, šalia esančiame ekrane pasirodo visa informacija apie vyną.
Pirkinius pasirinkę pirkėjai, kurie parduotuvės sistemoje identifikuojami pasitelkiant veidų atpažinimo technologiją, įleidžiami į greta esančią mokėjimo salę, kurioje jutikliai atpažįsta jų nešamus butelius.
Pirkėjams patvirtinus pirkinį, atitinkama suma nuskaičiuojama nuo jų sąskaitos mokėjimų platformoje „Alipay“, kuri yra plačiai naudojama visoje Kinijoje.
Pirkėjų atsiliepimai apie naująją vyno parduotuvę buvo gana prieštaringi.
„Yra tikrai gerai ekrane pamatyti visą informaciją: apie gamintoją, regioną, kainą ir po to nuspręsti, ar nori pirkti, ar ne“, – pareiškė Erica Babbage (Erika Babidž), vienos Australijos vyno įmonės rinkodaros vadovė.
„Veidų atpažinimas yra labai gerai. Tai taip patogu“, – pridūrė ji.
Tačiau kiti buvo nusiteikę skeptiškai.
„Duomenų apsauga reikalauja atsargumo. Nežinau, kaip jie spręs šį klausimą“, – pareiškė parodos lankytojas iš Prancūzijos, pasivadinęs Siretu.
„Mano gimtojoje Europos šalyje tokia parduotuvė negalėtų veikti“, – pridūrė jis.
Šanchajuje įsikūrusi „BingoBox“ pernai atidarė visą parą veikiančią automatizuotą būtiniausių prekių parduotuvę, o JAV elektroninės prekybos milžinė „Amazon“ sausį Sietle pristatė savo pirmąją parduotuvę be kasų.
„Alibaba“ savo būstinėje Hangdžou balandį atidarė parduotuvę „Futuremart“, kurioje nėra kasų, o pernai čia pat atidarė laikinąją kavinę „Tao Cafe“, kurioje nėra nė vieno darbuotojo.