„Pirmasis ketvirtis įmonei visuomet yra sunkiausias dėl sumažėjančio vartojimo šiuo laikotarpiu, tad patirtas nuostolis yra planuotas. Tačiau nepaisant šių mūsų šakos pramonei būdingų tendencijų, įmonės finansiniai rodikliai ir toliau nuosekliai gerėja. Tai lemia keletas svarbiausių priežasčių. Pirma, pasiteisina keletą metų iš eilės įgyvendinti gamybos ir veiklos optimizavimo procesai. Antra, didelės reikšmės turi suaktyvinta marketingo strategija, kurios dėmesio centre – esamų produktų atnaujinimas bei naujų produktų pristatymas rinkai“, – teigė įmonių grupės „Alita“, AB generalinis direktorius Vaidas Mickus.
Pajamos iš Lietuvos pirkėjų pirmąjį šių metų ketvirtį išaugo 17 proc. iki 13,0 mln. Lt, o pajamos iš užsienio pirkėjų – 31 proc. iki 2,8 mln. Lt. „Eksporto apimčių auginimas yra prioritetinė įmonės veiklos kryptis, kuriai ir toliau bus skiriamas didelis dėmesys, – pažymėjo generalinis direktorius Vaidas Mickus. – Tarp kitų svarbiausių šių metų uždavinių išlieka savikainos valdymas brangstant pagrindinėms žaliavoms“.
Įmonė eksportuoja savo produkciją į Latviją, Rusiją, Estiją, Didžiąją Britaniją, Vokietiją, Lenkiją ir kitas šalis. 2012 metais alkoholinių gėrimų eksporto apimtys išaugo 51 %, o eksportuojamos produkcijos dalis bendruose pardavimuose išaugo iki 20 %. Rusijos rinkoje pardavimai augo daugiau kaip 4 kartus. Pradėtas putojančio vyno eksportas į rytus – Kiniją, Libaną.