„Augimo priežastis natūrali: koronavirusas ir pandemija lėmė milžinišką interneto naudojimo augimą, verslai suprato, kad nuo šiol internetas ir skaitmeniniai sprendimai turi būti pakelti iš apatinių stalčių ir pastatyti į aukščiausią prioriteto vietą. Pasaulis pasikeitė ir mes galėjome padėti jam keistis – tai darydami augome ir auginome pardavimo pajamas. Žinoma, augimas nulemtas ne tik išorės faktorių – turime itin ambicingą komandą: „Electronic Lab“ užsiėmė vidinių procesų efektyvinimu, „APG Media“ sugebėjo vos per porą metų atsistoti į geriausių skaitmeninių agentūrų gretas.
Be to, prieš kiek daugiau nei metus visas įmones sujungus į vieną įmonių grupę, atradome daugiau galimybių bendradarbiauti tarpusavyje ir klientams teikti kompleksines paslaugas“, – augimą komentuoja Deividas Talijūnas, „All Digital Group“ vadovas.
„Electronic Lab“ pardavimo pajamos pernai augo 56 proc., „APG media“ – 46,9 proc. Tarp „Electronic Lab“ klientų – „Laisvalaikio dovanų grupė“, „Kika“,„Creme de la Creme“, „Audimas“, „Douglas“ ir kt., „APG Media“ – „MO muziejus“, „Open24.lt“, „Finbee“, „Otto“, „Millo“ ir kt.
Įmonių grupę papildė dvi naujos bendrovės
Pernai „All Digital Group“ augo ir teikiamų paslaugų bei įmonių skaičiaus aspektu: įsteigė video produkcijos bendrovę „Video Lab“, o šiemet įmonių grupės gretas papildė išskirtinai „Shopify“ platformos sprendimuose besispecializuojanti bendrovė „Bbold Online“.
„Video turinio vartojimas auga nuolat, rinkodaros profesionalai mato atsiperkamumą ir supranta video vertę. Video turinį kurdavome ir anksčiau, tačiau augant klientų pasitikėjimui ir poreikiui bei matant turimas kompetencijas grupės viduje, nusprendėme įkurti „Video Lab“.
„Bbold Online“ taip pat gimė labai organiškai – atsiradus poreikiui itin greitai paleisti naujas el. parduotuves, verslams nenorint gaišti daug laiko sprendžiant techninius iššūkius, bet kartu norint turėti visas reikiamas funkcijas pardavimui internetu, „Shopify“ kaip platforma el. parduotuvei kurti tapo itin populiari.
Visgi niuansų joje daug, tad nusprendėme įsteigti įmonę, kuri specializuojasi būtent šioje platformoje ir kol kas matome, kad poreikis tokioms paslaugoms yra”, – įmonės plėtrą komentuoja D.Talijūnas.