Paskelbtieji rezultatai rodo, kad bendrovė atgauna pozicijas.
Technologijų milžinė patyrė spaudimą kai reklamos užsakovai ėmė mažinti išlaidas reklamai, sumažėjo pandemijos įkarštyje įdarbinto didelio skaičiaus darbuotojų poreikis bei „Microsoft“ metus rimtą iššūkį dirbtinio intelekto srityje.
Ketvirčio pajamos siekė beveik 70 mlrd. JAV dolerių, arba 1 mlrd. daugiau nei tikėjosi analitikai – per tą patį trijų mėnesių laikotarpį, kai bendrovė pranešė atleisianti 12 tūkst. darbuotojų, arba 6 proc. savo darbo jėgos.
Savo rezultatuose „Google“ apskaičiavo, kad numatomos atleidimų išlaidos sieks 2 mlrd. JAV dolerių.
„Google“ susidūrė su rimtu iššūkiu, kai „Microsoft“ išleido dirbtinio intelekto (DI) pokalbių robotą „ChatGPT“, kuris praėjusių metų pabaigoje sparčiai išplito.
„Windows“ kūrėja šią technologiją įtraukė į savo „Bing“ paieškos variklį ir biuro programinę įrangą.
„Google“ į tai atsakė skubiai išleisdama savo DI pokalbių robotą „Bard“, tačiau, remiantis žiniasklaidos pranešimais, jis įvertintas kaip gremėzdiškas ir nepateisinęs vilčių.
Prognozuojama, kad varžybos DI srityje truks kelerius metus ir gali brangiai kainuoti technologijų milžinėms, o įmonės nerimauja, kad gali greitai pralaimėti varžovėms.
Siekdama pasiruošti konkurencijai, „Google“ pertvarkė savo DI padalinį, įtraukdama savarankiškai veikiančią valdomą įmonę „Deep Mind“ į padalinį „Google Brain“.
Tuo metu „Google“ priklausančios „YouTube“ pajamos iš reklamos mažėjo trečią ketvirtį iš eilės ir, palyginti su analogišku laikotarpiu per metus, sumažėjo 2,6 proc. iki 6,7 mlrd. JAV dolerių.