„Also Lietuva“: infliacija šiemet gali mažinti pardavimus

Dvejus metus iš eilės po 186 mln. eurų pajamų gavusi Šveicarijos „Also“ grupei priklausanti viena didžiausių informacinių technologijų (IT) ir buitinės technikos prekybos bendrovių „Also Lietuva“ šiemet prognozuoja mažesnę apyvartą – įmonės vertinimu, vartojimas mažės dėl infliacijos.
Egidijus Jankauskas nuotr.
Informacinės technologijos

Pernai įmonės pajamos mažėjo 0,2 proc. iki 186,6 mln. eurų (2021 metais – 186,9 mln. eurų), nurodoma Registrų centrui pateiktose finansinėse ataskaitose, o 2023-aisiais tikimasi bendro pardavimų kritimo.

„Bendrai tikimasi, kad pardavimai mažės, nes infliacija, pirmo būtinumo prekių kainų augimas, nestabili geopolitinė situacija, visa tai neigiamai įtakoja ilgalaikio vartojimo prekių įsigijimą“, – teigia „Also Lietuva“.

Įmonė 2022 metais uždirbo 1,8 mln. eurų grynojo pelno – dukart mažiau nei 2021 metais (3,6 mln. eurų). Šių metų pelno paskirstymo projekte numatoma dividendams skirti 1,7 mln. eurų.

„Also Lietuva“ dirba 144 darbuotojai, rodo „Sodros“ duomenys.

100 proc. įmonės akcijų valdo Šveicarijos bendrovė „Also Holding“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
„Lidl Lietuva“ septintus metus iš eilės pripažinta geriausiu darbdaviu Lietuvoje ir Europoje
Reklama
Tyrimas atskleidė: „Lidl“ dažno vartojimo prekių krepšelis – pigiausias
Reklama
Įspūdingi baldai šiuolaikinei svetainei: TOP 5 pasirinkimai