Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Alytaus „Stora Enso Lietuva“ pernai vėl dirbo pelningai

Suomijos kapitalo Alytaus medienos produktų gamybos bendrovė „Stora Enso Lietuva“ pernai uždirbo 2,19 mln. eurų grynojo pelno, kai 2019 metais patyrė 180 tūkst. eurų nuostolio.
Mediena interjere
Mediena interjere / 123RF.com nuotr.

Bendrovė pajamos per metus sumenko 1 proc. iki 52,655 mln. eurų (53,186 mln. eurų), rašoma Registrų centrui pateiktoje ataskaitoje.

„Vertinant COVID-19 įtaką bendrovei, didžiausią įtaką padarė Prancūzijos rinkos užsidarymas balandžio-gegužės mėnesiais. Dėl užsakymų stokos mūsų klijuotų gaminių padalinys du mėnesius dirbo 25 proc. sumažintu krūviu. Nuo birželio mėnesio rinka atsistatė ir daugiau įtakos gamybos apimtims ar veiklai tiesiogiai bendrovei neturėjo“, – teigia bendrovė.

Įmonės pardavimo savikaina per metus mažėjo 8 proc. iki 41,814 mln. eurų (45,423 mln. eurų).

2020 metais įmonės pardavimų rinkų struktūra išliko iš esmės nepakitusi: vietinė rinka sudarė 49 proc., o su Estija (3 proc.) ir Latvija (7 proc.), bendra Baltijos šalių rinka įmonei reikšmingiausia. Australijos rinka augo 18 proc., tradiciškai didžiausiomis rinkomis išlieka Egiptas (7 proc.), Prancūzija (6 proc.).

„2021 metų tikslai yra padidinti gamybos apimtis, toliau dėmesys bus skirtas gamybos efektyvinimui. COVID-19 situacija gali kelti riziką veiklos rezultatams, nes išlieka neapibrėžtumas, kaip pandemiją pavyks suvaldyti pasauliniu mastu“, – metiniame pranešime teigia bendrovė.

Pasak jos, 2020 metų pabaigoje ir šių metų pradžioje buvo didelė medienos produktų paklausa visame pasaulyje, o tai sudarė sąlygas žaliavų kainų augimui iki 20 proc., todėl didžiausias iššūkis bus atitinkamai subalansuoti pardavimo kainas.

Praėjusių metų pabaigoje įmonėje dirbo 271 darbuotojas (2019 metų pabaigoje – 265).

100 proc. įmonės akcijų valdo Suomijos „Stora Enso“ grupės Estijoje registruota „Stora Enso Eesti“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?